Jupp. Men det er jo såååå rooolig!Det kan jeg tenke med
Kjenner jeg får veldig lyst på baby selv når det er så mye babyprat her inne
Ja, da titter du vel litt innom tenker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. Men det er jo såååå rooolig!Det kan jeg tenke med
Kjenner jeg får veldig lyst på baby selv når det er så mye babyprat her inne
Ja, da titter du vel litt innom tenker jeg![]()
Ja, det er veldig rolig om dagenJupp. Men det er jo såååå rooolig!
Større sjanse for oss daJa, det er veldig rolig om dagen
Nesten ikke innlegg, og over et døgn siden sist jeg var innom.
Jeg rykker stadig nedover da, så tydelig noen bak meg som skravler mer for tidaStørre sjanse for oss da![]()
Hmmmm.... Ikke bra! Vet ikke hvordan jeg ligger an, men er jaffall på topp 30.Jeg rykker stadig nedover da, så tydelig noen bak meg som skravler mer for tida![]()
![]()
Oiii!!!!Såååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
TakkOiii!!!!Gratulerer sååå mye!!!
Håper alt er bra!
Hadde jo vært greit å vite årsaken, ja??? Men overbelastning høres jo logisk ut...Ja absoluttMen nå er smertene ett mysterium da som legen sa. Han mistenkte jeg hadde overarbeida foten da og burde hvile den og knaske smertestillende.
Du ligger langt foran meg i alle fallHmmmm.... Ikke bra! Vet ikke hvordan jeg ligger an, men er jaffall på topp 30.
Tro ikke det plutselig tar helt av i helgen neiDu ligger langt foran meg i alle fall
Ligger enda godt innenfor jeg også. Har vanskelig for å tro at jeg faller ut av lista.
Jeg vetJupp. Men det er jo såååå rooolig!
Det håper jeg ikke. Tror ikke det blir alt for mye skravling på megTro ikke det plutselig tar helt av i helgen nei![]()
Har snuppa fått noe navn da?Takkalt er bra.
Prøvd i en liten stund jeg nå i alle fallJeg vetdet må vi gjøre noe med!!
Du ligger som nr 10 på listaTro ikke det plutselig tar helt av i helgen nei![]()
Såååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
Så gøyme hadde også med fotograf for eit par veker sidan, men har Ikkje fått bilda enno. Spent på dei
![]()
Gratulerer så masse <3<3<3Såååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
TakkWeeee!!! Gratulerer
Var en uke for tidlig i forhold til planen min da![]()