Onsdag 26. november

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
T har gått til skolen og vi to andre slapper av. Jeg må ta en dusj og henge opp bleievask før vi skal ta buss til byen og treff. Det er bamsefest der i dag, så vi må finne noe vi kan ha med :)
Det er ganske kaldt her i dag!
T sa han frøs ute på skolen i går, så jeg bør handle garn for å strikke et par vester til han. Greit å ha noe ekstra på overkroppen og snart sende med vinterdress!!
Ha en fin dag :)
 
Hei og hopp!
T har gått til skolen og vi to andre slapper av. Jeg må ta en dusj og henge opp bleievask før vi skal ta buss til byen og treff. Det er bamsefest der i dag, så vi må finne noe vi kan ha med :)
Det er ganske kaldt her i dag!
T sa han frøs ute på skolen i går, så jeg bør handle garn for å strikke et par vester til han. Greit å ha noe ekstra på overkroppen og snart sende med vinterdress!!
Ha en fin dag :)
Kos dere på bamsefest! :)

Kanskje sende med T en ekstra genser til du får strikket vest? :p
 
God morgen!

Kos dere på bamsefest :D
Kaldere her å nå.. noen få minusgrader! Så idag kledde jeg på Leoh og Liana vinterdress :) har lagt igjen vinterdresser til alle 3 i bhgen for en god stund siden :p men bare fordi at sola forsvinner, og da blir det fort rått og kaldt på bakken!
Når du sier strikking, jeg så på Karsten og Petra ulltøy som man kan strikke:D lurer på om jeg må spørre tanta mi altså! Hehe..

Ikke mye nytt her.. Leoh tok dag kl 6! Men jeg sto ikke opp før 6:20:p da våkna Liana, så måtte nesten stå opp!;)
Tenker på å bake kake idag, som er en bestilling til søndag :) greit å ha god tid og heller fryse bunnen ned :) ellers ikke noen spesielle planer!

Ønsker dere en fin dag :D
 
Hallo :)

Vi har (bank i bordet) veldig gode netter for tiden. Herlig når jeg er altfor sent i seng :p H våkna 07, men lå og slumra i mi seng til 07.30 og da måtte jeg DRA henne ut av senga :p :)

Hermine er levert hos svigermor idag. Hun skal ha henne idag og i morgen så jeg får jobbet meg ferdig. Utrolig snilt av henne :)

De skulle bake kakemenn, så Hermine hadde pakka forkleet sitt med seg :D

Nå er det jobbing for fult her...bare synd at konsentrasjonen er så dårlig :p
 
God morgen!

Kos dere på bamsefest :D
Kaldere her å nå.. noen få minusgrader! Så idag kledde jeg på Leoh og Liana vinterdress :) har lagt igjen vinterdresser til alle 3 i bhgen for en god stund siden :p men bare fordi at sola forsvinner, og da blir det fort rått og kaldt på bakken!
Når du sier strikking, jeg så på Karsten og Petra ulltøy som man kan strikke:D lurer på om jeg må spørre tanta mi altså! Hehe..

Ikke mye nytt her.. Leoh tok dag kl 6! Men jeg sto ikke opp før 6:20:p da våkna Liana, så måtte nesten stå opp!;)
Tenker på å bake kake idag, som er en bestilling til søndag :) greit å ha god tid og heller fryse bunnen ned :) ellers ikke noen spesielle planer!

Ønsker dere en fin dag :D
Ja jeg så et hefte med det i dag, kikket ikke noe nærmere på det da, men det er sikkert mye fint der :D
Blir guffent uten sol ja, det skjønner jeg godt. Lillebror har en vinterdress klar, men jeg skulle gjerne impregnert den først!
 
Hallo :)

Vi har (bank i bordet) veldig gode netter for tiden. Herlig når jeg er altfor sent i seng :p H våkna 07, men lå og slumra i mi seng til 07.30 og da måtte jeg DRA henne ut av senga :p :)

Hermine er levert hos svigermor idag. Hun skal ha henne idag og i morgen så jeg får jobbet meg ferdig. Utrolig snilt av henne :)

De skulle bake kakemenn, så Hermine hadde pakka forkleet sitt med seg :D

Nå er det jobbing for fult her...bare synd at konsentrasjonen er så dårlig :p
Stå på Marianne, om kort tid har du juleferie :D
 
Hallo;)
Håper dere hadde en koselig ettermiddag på bamsefest:D

Jeg er helt utslitt idag, skulle begynt og ordne pakkekalenderen til unga nå, men orka ikke ikveld likevel, gitt;) Får bli i morgen:D

Vi har vært i sverige idag og handla litt diverse;) Så på et verksted og lagt om vinterdekk til mazdaen, for den var klar til henting på det andre verkstedet, så ut og handle siste rest med julegaver, så hente vinterdekkene som var ferdige, så innom kiwi og kjøpte juletrær med lys i, har nå 2 stk stående ute på trappa ved hoveddøren;) Fikk henta ungene i bhgen:) Mannen er nå dratt med en kompis for og hente bilen på verkstedet:)

Huset er noenlunde ryddig og fyr i ovn og AFV på tv`n-kunne ikke blitt bedre:D
 
Hallo;)
Håper dere hadde en koselig ettermiddag på bamsefest:D

Jeg er helt utslitt idag, skulle begynt og ordne pakkekalenderen til unga nå, men orka ikke ikveld likevel, gitt;) Får bli i morgen:D

Vi har vært i sverige idag og handla litt diverse;) Så på et verksted og lagt om vinterdekk til mazdaen, for den var klar til henting på det andre verkstedet, så ut og handle siste rest med julegaver, så hente vinterdekkene som var ferdige, så innom kiwi og kjøpte juletrær med lys i, har nå 2 stk stående ute på trappa ved hoveddøren;) Fikk henta ungene i bhgen:) Mannen er nå dratt med en kompis for og hente bilen på verkstedet:)

Huset er noenlunde ryddig og fyr i ovn og AFV på tv`n-kunne ikke blitt bedre:D
WOW, for en effektiv dag dere har hatt :D
Vi har knapt begynt med julegaver :eek:
 
WOW, for en effektiv dag dere har hatt :D
Vi har knapt begynt med julegaver :eek:

Ja, det kan du si;)
Er så trøtt i trynet av vintermørket og, så litt slapp:D Heheh,, Jeg har kun 2 igjen som bestilles på nett, så er neeesten ferdig;) Julekortene er lagt i konvolutter og klare til og sendes ut på mandag:) Har hatt litt mer energi i det siste og det merkes godt, trøtt, men energi i kroppen, det er gull verdt:)
 
Ja, det kan du si;)
Er så trøtt i trynet av vintermørket og, så litt slapp:D Heheh,, Jeg har kun 2 igjen som bestilles på nett, så er neeesten ferdig;) Julekortene er lagt i konvolutter og klare til og sendes ut på mandag:) Har hatt litt mer energi i det siste og det merkes godt, trøtt, men energi i kroppen, det er gull verdt:)
Veldig godt å få unnagjort så tidlig da :)
Vi er alltid sene :p
 
Hei jenter :)
Ingen slår meg. Vi har satt opp juletreet. Haha. Pleier å gjøre det 1/12, men ungene maste og jeg vsr lett å overtale. Haha. Var så mørkt å trist.
I morgen skal jeg legge barnåler ute på trappen og se om vi får satt opp lys der også :-D

Har hatt en skriftlig eksamen i kommunikasjon og samhandling i dag. Skrev 12 sider og ble ferdig 1 time tidligere. Deilig :)

Hva gjlr dere på i kveld?
Er helt dæv, og hele familien sover. Hehe blir tidlig kveld her og :-D

Bursdag om 3 dager. Yey :-D :-D
 
Hei og hopp!
T har gått til skolen og vi to andre slapper av. Jeg må ta en dusj og henge opp bleievask før vi skal ta buss til byen og treff. Det er bamsefest der i dag, så vi må finne noe vi kan ha med :)
Det er ganske kaldt her i dag!
T sa han frøs ute på skolen i går, så jeg bør handle garn for å strikke et par vester til han. Greit å ha noe ekstra på overkroppen og snart sende med vinterdress!!
Ha en fin dag :)

Håper det ble en vellykket bamsefest :) Her var det også guffent i dag, så tydelig at vinteren er her for å hilse på igjen :)
 
God morgen!

Kos dere på bamsefest :D
Kaldere her å nå.. noen få minusgrader! Så idag kledde jeg på Leoh og Liana vinterdress :) har lagt igjen vinterdresser til alle 3 i bhgen for en god stund siden :p men bare fordi at sola forsvinner, og da blir det fort rått og kaldt på bakken!
Når du sier strikking, jeg så på Karsten og Petra ulltøy som man kan strikke:D lurer på om jeg må spørre tanta mi altså! Hehe..

Ikke mye nytt her.. Leoh tok dag kl 6! Men jeg sto ikke opp før 6:20:p da våkna Liana, så måtte nesten stå opp!;)
Tenker på å bake kake idag, som er en bestilling til søndag :) greit å ha god tid og heller fryse bunnen ned :) ellers ikke noen spesielle planer!

Ønsker dere en fin dag :D

Ordnet med vinterdress her også, skikkelig kaldt i dag :) Hva slags kake skal du bake?
 
Hallo :)

Vi har (bank i bordet) veldig gode netter for tiden. Herlig når jeg er altfor sent i seng :p H våkna 07, men lå og slumra i mi seng til 07.30 og da måtte jeg DRA henne ut av senga :p :)

Hermine er levert hos svigermor idag. Hun skal ha henne idag og i morgen så jeg får jobbet meg ferdig. Utrolig snilt av henne :)

De skulle bake kakemenn, så Hermine hadde pakka forkleet sitt med seg :D

Nå er det jobbing for fult her...bare synd at konsentrasjonen er så dårlig :p

Så deilig å slumre så lenge :) Snill svigermor som hjelper deg, Hermine har nok koset seg :)
Snart juleferie nå heldigvis, så får du velfortjent slappe av :)
 
Hallo;)
Håper dere hadde en koselig ettermiddag på bamsefest:D

Jeg er helt utslitt idag, skulle begynt og ordne pakkekalenderen til unga nå, men orka ikke ikveld likevel, gitt;) Får bli i morgen:D

Vi har vært i sverige idag og handla litt diverse;) Så på et verksted og lagt om vinterdekk til mazdaen, for den var klar til henting på det andre verkstedet, så ut og handle siste rest med julegaver, så hente vinterdekkene som var ferdige, så innom kiwi og kjøpte juletrær med lys i, har nå 2 stk stående ute på trappa ved hoveddøren;) Fikk henta ungene i bhgen:) Mannen er nå dratt med en kompis for og hente bilen på verkstedet:)

Huset er noenlunde ryddig og fyr i ovn og AFV på tv`n-kunne ikke blitt bedre:D

For en driftig dame :) Nyt en velfortjent avslappende kveld :)
 
Hei jenter :)
Ingen slår meg. Vi har satt opp juletreet. Haha. Pleier å gjøre det 1/12, men ungene maste og jeg vsr lett å overtale. Haha. Var så mørkt å trist.
I morgen skal jeg legge barnåler ute på trappen og se om vi får satt opp lys der også :-D

Har hatt en skriftlig eksamen i kommunikasjon og samhandling i dag. Skrev 12 sider og ble ferdig 1 time tidligere. Deilig :)

Hva gjlr dere på i kveld?
Er helt dæv, og hele familien sover. Hehe blir tidlig kveld her og :-D

Bursdag om 3 dager. Yey :-D :-D

Såpass, det var tidlig ute ja, dere får i hvertfall glede av treet lenge :)
 
God kveld :)

Jeg har vært på langkjøring i dag, det var spennende saker på isglatt vei. Greit å få gjort seg den erfaring i en kjøreskolebil uten barn synes jeg :)

Ellers har A blitt behandlet for skabb, vet ikke om hun har det eller ikke, men tar ingen sjanser.

Sett en forferdelig video som var lagt ut på facebook som satte en skikkelig støkk i meg. Ubegripelig at noen kan være slemme med barn, fikk lyst til å vekke A og E for å klemme dem :(
 
God kveld!
Travle dager her. Eller..Har et arbeidskrav som skal inn på søndag og jeg greier ikke å jobbe skikkelig med det. Kanskje jeg får gjort litt på lørdag og søndag.:p

Jenny har gått uten bleie siden mandag! Hun har den på kun når hun sover og når de er ute i bhg, men bortsett fra det så er det truse som gjelder, og foreløpig har det ikke vært noen uhell. :)

I påvente av Farmen er det tv2-nyhetene og genserstrikking.
Ha en fin kveld! :D
 
Back
Topp