Onsdag 26. november

God kveld!
Travle dager her. Eller..Har et arbeidskrav som skal inn på søndag og jeg greier ikke å jobbe skikkelig med det. Kanskje jeg får gjort litt på lørdag og søndag.:p

Jenny har gått uten bleie siden mandag! Hun har den på kun når hun sover og når de er ute i bhg, men bortsett fra det så er det truse som gjelder, og foreløpig har det ikke vært noen uhell. :)

I påvente av Farmen er det tv2-nyhetene og genserstrikking.
Ha en fin kveld! :D
SÅ flink Jenny som er bleieløs :D

Gratulerer!!! :)

Sier hun ifra eller har dere henne jevnlig på do?

Kjempebra at det går fint i bhg også :)
 
SÅ flink Jenny som er bleieløs :D

Gratulerer!!! :)

Sier hun ifra eller har dere henne jevnlig på do?

Kjempebra at det går fint i bhg også :)
Takktakk.:)
Hjemme har vi fortsatt potta stående på stua, så hun begynte med å ordne seg selv, men nå har hun begynt å si ifra i god tid. Vi forter oss jo etter og hjelper til med å få av klærne av og til, samt at vi setter henne på potta/minner henne på å tisse når VI syns det har gått lang tid siden sist.:p

Men det funker veldig bra med mandarin som premie her. Det er mer ønsket og effektivt enn med klistremerker.:)
 
God kveld!
Travle dager her. Eller..Har et arbeidskrav som skal inn på søndag og jeg greier ikke å jobbe skikkelig med det. Kanskje jeg får gjort litt på lørdag og søndag.:p

Jenny har gått uten bleie siden mandag! Hun har den på kun når hun sover og når de er ute i bhg, men bortsett fra det så er det truse som gjelder, og foreløpig har det ikke vært noen uhell. :)

I påvente av Farmen er det tv2-nyhetene og genserstrikking.
Ha en fin kveld! :D
Så flink Jenny er :)
 
Ja jeg så et hefte med det i dag, kikket ikke noe nærmere på det da, men det er sikkert mye fint der :D
Blir guffent uten sol ja, det skjønner jeg godt. Lillebror har en vinterdress klar, men jeg skulle gjerne impregnert den først!

Emira så bildet av settet med "frøken kanin" på, og hadde sååå lyst på den :p

Gjør det stor forskjell på å impregnere sånt? Aldri gjørt det tror jeg :p *gjemme seg*
 
Hallo;)
Håper dere hadde en koselig ettermiddag på bamsefest:D

Jeg er helt utslitt idag, skulle begynt og ordne pakkekalenderen til unga nå, men orka ikke ikveld likevel, gitt;) Får bli i morgen:D

Vi har vært i sverige idag og handla litt diverse;) Så på et verksted og lagt om vinterdekk til mazdaen, for den var klar til henting på det andre verkstedet, så ut og handle siste rest med julegaver, så hente vinterdekkene som var ferdige, så innom kiwi og kjøpte juletrær med lys i, har nå 2 stk stående ute på trappa ved hoveddøren;) Fikk henta ungene i bhgen:) Mannen er nå dratt med en kompis for og hente bilen på verkstedet:)

Huset er noenlunde ryddig og fyr i ovn og AFV på tv`n-kunne ikke blitt bedre:D

Ikke rart du ikke orket dette med julekalender nei:p hehe
 
Emira så bildet av settet med "frøken kanin" på, og hadde sååå lyst på den :p

Gjør det stor forskjell på å impregnere sånt? Aldri gjørt det tror jeg :p *gjemme seg*
Jeg har aldri gjort det, men om en dress er vasket mange ganger kan det være lurt. Jeg kjøpte denne brukt, så jeg tenkte det var lurt siden jeg ikke visste hvor mye den var vasket!
 
Hei jenter :)
Ingen slår meg. Vi har satt opp juletreet. Haha. Pleier å gjøre det 1/12, men ungene maste og jeg vsr lett å overtale. Haha. Var så mørkt å trist.
I morgen skal jeg legge barnåler ute på trappen og se om vi får satt opp lys der også :-D

Har hatt en skriftlig eksamen i kommunikasjon og samhandling i dag. Skrev 12 sider og ble ferdig 1 time tidligere. Deilig :)

Hva gjlr dere på i kveld?
Er helt dæv, og hele familien sover. Hehe blir tidlig kveld her og :-D

Bursdag om 3 dager. Yey :-D :-D

Haha men SÅ koselig med juletre da :D:D:D tenkte å sette fram all julepynt på fredag :D juletreet pynter vi på Emira sin bursdag:)

Høres ut som om det gikk bra på eksamen :D flink er du!!;)
 
Ordnet med vinterdress her også, skikkelig kaldt i dag :) Hva slags kake skal du bake?

Skal lage en sjokoladekake som er til en gutt i barnehagen til Emira :) han slal ha selskap på søndag :D
 
God kveld :)

Jeg har vært på langkjøring i dag, det var spennende saker på isglatt vei. Greit å få gjort seg den erfaring i en kjøreskolebil uten barn synes jeg :)

Ellers har A blitt behandlet for skabb, vet ikke om hun har det eller ikke, men tar ingen sjanser.

Sett en forferdelig video som var lagt ut på facebook som satte en skikkelig støkk i meg. Ubegripelig at noen kan være slemme med barn, fikk lyst til å vekke A og E for å klemme dem :(

Greit å være på den sikre siden ja! Høres så skummelt ut syns jeg.. hehe

Uff, jeg holder meg laaaangt unna vonde videoer! :( får så vondt og sitter lenge med en ekkel følelse!
 
Jeg har aldri gjort det, men om en dress er vasket mange ganger kan det være lurt. Jeg kjøpte denne brukt, så jeg tenkte det var lurt siden jeg ikke visste hvor mye den var vasket!

Ja for da mister dem vel noe av denne "beskyttelsen".. kansje best å ha det i bakhode til senere da :) dressene har jo blitt brukt flere ganger allerede :p
 
Ja for da mister dem vel noe av denne "beskyttelsen".. kansje best å ha det i bakhode til senere da :) dressene har jo blitt brukt flere ganger allerede :p
Ja man vasker kanskje bort litt av det som gjør dem vanntett :)
 
Takktakk.:)
Hjemme har vi fortsatt potta stående på stua, så hun begynte med å ordne seg selv, men nå har hun begynt å si ifra i god tid. Vi forter oss jo etter og hjelper til med å få av klærne av og til, samt at vi setter henne på potta/minner henne på å tisse når VI syns det har gått lang tid siden sist.:p

Men det funker veldig bra med mandarin som premie her. Det er mer ønsket og effektivt enn med klistremerker.:)
Så bra at det funker :)

Vi har i grunnen ikke brukt premie ved pottetreningen. Hun var så liten da vi starta at hun skjønte ikke poenget med premier, ikke trengte hun det heller siden tisset kom automatisk :p Tror det blir mer snakk om betingning når man starter så tidlig, hun lærte å forbinde potte og tiss ;)
 
Back
Topp