Onsdag 26. november

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 26 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

SÅ flink Jenny som er bleieløs :D

Gratulerer!!! :)

Sier hun ifra eller har dere henne jevnlig på do?

Kjempebra at det går fint i bhg også :)

2. Lilla-87 Forumet er livet

Takktakk.:)
    Hjemme har vi fortsatt potta stående på stua, så hun begynte med å ordne seg selv, men nå har hun begynt å si ifra i god tid. Vi forter oss jo etter og hjelper til med å få av klærne av og til, samt at vi setter henne på potta/minner henne på å tisse når VI syns det har gått lang tid siden sist.:p

Men det funker veldig bra med mandarin som premie her. Det er mer ønsket og effektivt enn med klistremerker.:)

• Liker Liker x 1
  3. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Så flink Jenny er :)

• Liker Liker x 1
  4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Emira så bildet av settet med "frøken kanin" på, og hadde sååå lyst på den :p

Gjør det stor forskjell på å impregnere sånt? Aldri gjørt det tror jeg :p *gjemme seg*

5. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ikke rart du ikke orket dette med julekalender nei:p hehe

6. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Jeg har aldri gjort det, men om en dress er vasket mange ganger kan det være lurt. Jeg kjøpte denne brukt, så jeg tenkte det var lurt siden jeg ikke visste hvor mye den var vasket!

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Haha men SÅ koselig med juletre da :D:D:D tenkte å sette fram all julepynt på fredag :D juletreet pynter vi på Emira sin bursdag:)

Høres ut som om det gikk bra på eksamen :D flink er du!!;)

• Liker Liker x 1
  8. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Skal lage en sjokoladekake som er til en gutt i barnehagen til Emira :) han slal ha selskap på søndag :D

• Liker Liker x 1
  9. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Greit å være på den sikre siden ja! Høres så skummelt ut syns jeg.. hehe

Uff, jeg holder meg laaaangt unna vonde videoer! :( får så vondt og sitter lenge med en ekkel følelse!

10. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja for da mister dem vel noe av denne "beskyttelsen".. kansje best å ha det i bakhode til senere da :) dressene har jo blitt brukt flere ganger allerede :p

11. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ja man vasker kanskje bort litt av det som gjør dem vanntett :)

12. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Så bra at det funker :)

Vi har i grunnen ikke brukt premie ved pottetreningen. Hun var så liten da vi starta at hun skjønte ikke poenget med premier, ikke trengte hun det heller siden tisset kom automatisk :p Tror det blir mer snakk om betingning når man starter så tidlig, hun lærte å forbinde potte og tiss ;)

Del denne siden