Barselgave fra barnefar

Timian

Elsker forumet
.. er det vanlig i Norge nå? Ser på det som en ganske amerikansk skikk, men vi er jo flinke til å adoptere amerikanske tradisjoner..

Push-gift? ;) Jeg har "tulla" med mannen om at alle får det, så får vi se om han skjønner at det er sannhet i "tullet" :p Selvom den lille tulla er en gave nok for all pushinga...

Push-gift? ;) Jeg har "tulla" med mannen om at alle får det, så får vi se om han skjønner at det er sannhet i "tullet" :p Selvom den lille tulla er en gave nok for all pushinga...
Fniis, push gift høres så morsomt ut.. Får meg til å se for meg at barnefar sitter og dingler med en pakke foran den fødende og sier "se her hva du skal få bare du presser litt hardere!" :D

Jeg fikk ikke men fikk blomster fra han , og det syns jeg var en fin gest:) mer enn nok :-)

Fniis, push gift høres så morsomt ut.. Får meg til å se for meg at barnefar sitter og dingler med en pakke foran den fødende og sier "se her hva du skal få bare du presser litt hardere!" :D

Haha! Nå måtte jeg le sjøl... Neida, trenger nok ingen gave, men det er klart man blir glad for en! Det gjør man jo uansett anledning :) Men kommer nok ikke til å ofre det en tanke om jeg ikke får noe :)

Jeg fikk DEN gaven med første mann, regner ikke med noe denne gangen. (Ikke at jeg regnet med det forrige gang heller da:))

Har litt delte meninger selv.. jeg elsker gaver, uansett anledning, så jeg vil jo gjerne ha en :D
Men samtidig tenker jeg at pappaen vel også har nok å tenke på den siste tida, uten at det også forventes av ham at han skal fikse en fantastisk gave. Trenger liksom ingen premie for å ha født barnet hans, det er jo et felles prosjekt.

Har litt delte meninger selv.. jeg elsker gaver, uansett anledning, så jeg vil jo gjerne ha en :D
Men samtidig tenker jeg at pappaen vel også har nok å tenke på den siste tida, uten at det også forventes av ham at han skal fikse en fantastisk gave. Trenger liksom ingen premie for å ha født barnet hans, det er jo et felles prosjekt.

Da tenker vi ganske likt :) Men som vi er enige om - en gave er jo aldri feil :D

Fikk et kjede og en flaske vin av sambo når minste (hans barn) kom. Syns det var kjempestas :-) neste gang skal absolutt han få gave og, var mye jobb for han siste tiden og :-P

Jeg fikk DEN gaven med første mann, regner ikke med noe denne gangen. (Ikke at jeg regnet med det forrige gang heller da:))
OI! Så på tickeren din nå, det er jo ikke lenge til du finner ut om du får gave eller ikke ;)
Så spennende!

Jeg ble overrasket med en nydelig ring :)
Han fikk også gave av meg (kjøpt i hui oh hast da gaver ikke var i tankene.. var jo nok å føde ungen vel? )

Fikk ikke noe her og hadde vel ikke forventet det heller.... Ikke samboers sterkeste side :P ikke kjøpt han heller noe for ho kom plutselig før tida ;)

Men tenkt han hvertfall må få en kopp med noe pappagreier på. Får vi se om det blir julegave fra lillejenta kanskje?? :-)

Eg fekk ikkje sjølv om eg hinta fleire gonger :P Så eg kjøpte meg ei gave sjølv :P

Eg lev i håp at når eg til våren pressar ut to stk så får eg ein liten "herregud så flink du er" gave ;) :P

Eg fikk innflytningsklart hus (etter renovering, han kjøpte ikkje hus til meg). Han var ferdig 1 time før han hentet oss heim fra føden. Så fikk eg roser. :)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har fått tre "herregud kor flink du er"-gaver. Og for å være ærlig hadde jeg syns han var en dott om han ikke hadde gitt meg noe.
For jeg var flink. Sykt flink faktisk. Både til å holde ut i 3x9md med hypermesis, truende tidligfødsel, vanskelig sjef og såre storesøsken og med en mann som jobbet så mye at jeg til slutt fikk blomster og gavekort på polet fra arbeidsgiveren hans.
Han måtte ikke gjennom noe som helst faktisk selv. Annet enn en brist i hånda under fødsel Nr 2...

Jeg heier på gaver. Alltid! Fikk del av et smykkesett hver gang (øredobber en gang, smykke neste gang og armbånd til slutt)

Jeg heier på deg, og syns du er sykt flink uansett. Med eller uten gave!

PS: der jeg kommer fra har man gitt flinkisgaver så lenge jeg kan huske. Mamma fikk da hun fikk meg. Så jeg tror ikke det er så voldsomt amerikansk...

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp