Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fniis, push gift høres så morsomt ut.. Får meg til å se for meg at barnefar sitter og dingler med en pakke foran den fødende og sier "se her hva du skal få bare du presser litt hardere!"Push-gift?Jeg har "tulla" med mannen om at alle får det, så får vi se om han skjønner at det er sannhet i "tullet"
Selvom den lille tulla er en gave nok for all pushinga...
Fniis, push gift høres så morsomt ut.. Får meg til å se for meg at barnefar sitter og dingler med en pakke foran den fødende og sier "se her hva du skal få bare du presser litt hardere!"![]()
Har litt delte meninger selv.. jeg elsker gaver, uansett anledning, så jeg vil jo gjerne ha en
Men samtidig tenker jeg at pappaen vel også har nok å tenke på den siste tida, uten at det også forventes av ham at han skal fikse en fantastisk gave. Trenger liksom ingen premie for å ha født barnet hans, det er jo et felles prosjekt.
OI! Så på tickeren din nå, det er jo ikke lenge til du finner ut om du får gave eller ikkeJeg fikk DEN gaven med første mann, regner ikke med noe denne gangen. (Ikke at jeg regnet med det forrige gang heller da)
Eg lev i håp at når eg til våren pressar ut to stk så får eg ein liten "herregud så flink du er" gave![]()
![]()