Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde 2 cm. Ble strippa, fødte dagen etterHehe, jeg er full av forventninger men ser at de kan jeg legge på hylla![]()
Strippet kl 23. Var ute 0043
Har sex hver dagBle strippet med nr2. Fikk murringer og litt blod.
Tips; Ha sex. Funket på meg, Max 15-20 min etter sexen så kom riene![]()
I know. Føder som ei katte. Reiste hjem en time og riene startet. Var på sykehuset 00.00 og 43 min seinere var han uteWow!
Intenst!I know. Føder som ei katte. Reiste hjem en time og riene startet. Var på sykehuset 00.00 og 43 min seinere var han utegikk 12 min fra vannet gikk på 6 cm til han var ute
![]()
Hehe, det skjønner jegJeg ble strippet klokken 18 på fredag og ut kom gutten 04 lørdag![]()
Det var min første fødsel!
Min andre fødsel så ble jeg strippet klokken 16 søndag og ut kom han 21 søndagskveld! Sier noen nei til å strippe meg denne gangen så setter jeg med ned å skriker! For det virker![]()
Hehe, det skjønner jeghun jm sa at hvis kroppen er klar for fødsel så har det effekt, er den ikke klar så har det ikke effekt. Hvilken uke+dag var du? Tenker at kroppen min burde jo være litt klar med intense kynnere de siste 3månedene og som sikkert er grunnen til at jeg sitter med 3cm åpning. Meeen, vi får se da
er 39+2 idag og har født 40+2 og 40+6 før, så kan jo fortsatt ha noen uker foran meg
![]()