Dere som hadde åpning og ble strippet..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hadde strippingen effekt? Er så spent da jeg var hos jm idag og ble strippet, hadde 3cm åpning og hun kunne ta på babyens hode. :)

Skjedde lite her men ble jo satt igang uansett.
Weeeee! Så spennende :)

Hehe, jeg er full av forventninger men ser at de kan jeg legge på hylla :p

Ble strippet en torsdag. Søndags mårran våkna e med vannavgang.

Trur det va en blanding av stripping, sex, trappegåing og husvask som gjorde utslaget :P

Strippa fredag, vannavgang natt til torsdag. Så tok litt tid. Fikk litt små blødninger og slimproppen gikk de første dagene etter.

Jeg ble strippet klokken 18 på fredag og ut kom gutten 04 lørdag ;)
Det var min første fødsel!
Min andre fødsel så ble jeg strippet klokken 16 søndag og ut kom han 21 søndagskveld! Sier noen nei til å strippe meg denne gangen så setter jeg med ned å skriker! For det virker :p

Åh, blir en spennende natt :) enn så lenge skjer det lite, og jeg får bare innfinne meg med at det sikkert ikke skjer noe. :p så kan jeg heller evt bli positivt overrasket :)

Nope, ikke en shit - annet enn at det satte i gang 3 uker med modningsrier fra helvette.

Ble strippet med nr2. Fikk murringer og litt blod.
Tips; Ha sex. Funket på meg, Max 15-20 min etter sexen så kom riene :)

Ble strippet med nr2. Fikk murringer og litt blod.
Tips; Ha sex. Funket på meg, Max 15-20 min etter sexen så kom riene :)
Har sex hver dag ;) enn så lenge har ikke det heller noen effekt :p

I know. Føder som ei katte. Reiste hjem en time og riene startet. Var på sykehuset 00.00 og 43 min seinere var han ute:) gikk 12 min fra vannet gikk på 6 cm til han var ute;)
Intenst! :p

Jeg ble strippet klokken 18 på fredag og ut kom gutten 04 lørdag ;)
Det var min første fødsel!
Min andre fødsel så ble jeg strippet klokken 16 søndag og ut kom han 21 søndagskveld! Sier noen nei til å strippe meg denne gangen så setter jeg med ned å skriker! For det virker :p
Hehe, det skjønner jeg :p hun jm sa at hvis kroppen er klar for fødsel så har det effekt, er den ikke klar så har det ikke effekt. Hvilken uke+dag var du? Tenker at kroppen min burde jo være litt klar med intense kynnere de siste 3månedene og som sikkert er grunnen til at jeg sitter med 3cm åpning. Meeen, vi får se da :p er 39+2 idag og har født 40+2 og 40+6 før, så kan jo fortsatt ha noen uker foran meg ;)

Hehe, det skjønner jeg :p hun jm sa at hvis kroppen er klar for fødsel så har det effekt, er den ikke klar så har det ikke effekt. Hvilken uke+dag var du? Tenker at kroppen min burde jo være litt klar med intense kynnere de siste 3månedene og som sikkert er grunnen til at jeg sitter med 3cm åpning. Meeen, vi får se da :p er 39+2 idag og har født 40+2 og 40+6 før, så kan jo fortsatt ha noen uker foran meg ;)

Jeg var på termin begge gangene! :) har slitt veldig med kynnere i begge svangerskap, dessverre så kom ingen av de før terminen :p

Ble strippet da jeg var 39 + 2, da med tre cm åpning og ingen kant på livmorhalsen. Likevel ville ikke gutten ut, gitt. Hadde til og med hatt premature rier i uke 29 som de klarte å stoppe ;). Igangsettingen var imidlertid effektiv, men det var først da jeg var 40 + 0 det ble gjort. Han ble født i uke 40 + 1 :).

Back
Topp