Dere som hadde åpning og ble strippet..

Jeg ble strippet sist.... Ti timer etter var snuppa ute... Så det funket...
Første gang strippet gynekologen meg, det utløste første ri, og to timer senere var fødselen over...

Vel det ble ingen fødsel i natt, derimot virker det som om alle plagene mine(intense kynnere, halsbrann) har forsvunnet etter strippingen, måtte bare opp å tisse 1!! gang kontra 4/5 ganger som jeg pleier. :) så jeg vil si den har hatt positiv effekt :D

Var moden med to cm åpning allerede to uker før termin nå sist (nr 3). Ble strippet 3 dager og 7 dager over termin uten virkning, fødselen ble satt igang 11 dager over (da tok de bare vannet og så var hun ute tre timer etter).

Ble strippa uke 38+5. Hadde 2 cm da. Ungen var ute 2 dager etter. Da skulle jeg opprinnelig tilbake til sykehuset for stripperunde nr 2. Kom istedenfor med 8 cm åpning på den timen :p

Ble strippet en gang i uken fra uke 37. Uke 40+3 hadde jeg rier, ble strippet. Sendt hjem og var på fødestuen dagen etter :)

Hadde 2 cm åpning og var nesten helt moden, ble strippet kl 22. Ungen var ute neste morgen kl 9.32. Fødselen startet med et smell kl 7 ;)

Hadde strippingen effekt? Er så spent da jeg var hos jm idag og ble strippet, hadde 3cm åpning og hun kunne ta på babyens hode. :)

1-2 cm åpning da jeg ble strippet. Startet med murringer samme kveld. Dagen etter var fødsel i gang. Men han kom ikke før tidlig neste morgen. Så her satte det helt klart i gang noe.
Slima en del kvelden jeg ble strippet husker jeg.

Jeg hadde fire cm åpning og rier som forsvant. Et halvt døgn med fire cm og ingen rier ble jeg strippet, da kom de i løpet an noen timer.

Men jeg var jo definitivt moden da.

Back
Topp