Har fri onsdag, så da tenker jeg å prøve få unne noe!Håper å få hodet over vann snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fri onsdag, så da tenker jeg å prøve få unne noe!Håper å få hodet over vann snart.
Oioioi, så artigHehe han har jo fått litt betenkningstid damen nå blir det kanskje et større i samme prosjekt og det står ferdig i april(!)
skal få komme inn i huset imorgen og kikke på det
![]()
Ugh, det var det... Burde få lagt bilder inn på pc og fikse noen julegaver!Ja! Jeg vet... Men må ta noen bilder først
Ååå så spennendeHehe han har jo fått litt betenkningstid damen nå blir det kanskje et større i samme prosjekt og det står ferdig i april(!)
![]()
Hehe han har jo fått litt betenkningstid damen nå blir det kanskje et større i samme prosjekt og det står ferdig i april(!)
![]()
Tviler ikkeALLTID litt tid til babyverden
og eksamen leveres seinest den 19. Da har jeg jo 12 dager fri til å bare skravle
![]()
Ingenting som er skrevet i stein endaOioioi, så artigjeg vil også kjøpe hus!
Tro meg, det skal jegÅåå så spennendehold oss oppdatert da!
Håper ikke jeg heller..Håper ikle du blir skuffa :-(
Satser på at alt går i boksHehe, du klarer nok alt på en gang!superwoman!!
![]()
Ja! Det må du gjøreSatser på at alt går i bokshar egentlig en hemmelig plan om å ta første plassen i desember
![]()
Du får sette foten ned!!Håper ikke jeg heller..men er forberedt på at det kan skje igjen
![]()
Hehe ja prøver så godt jeg kanDu får sette foten ned!!
Satser på at alt går i bokshar egentlig en hemmelig plan om å ta første plassen i desember
![]()
Haha, du mener jeg skal klare å skravle mer enn deg???Ja! Det må du gjøreså kan jeg prøve på nr 2
![]()
Tror frøet blir den største konkurrentenHehehe, tviler ikke![]()
Haha, du mener jeg skal klare å skravle mer enn deg???![]()
Dere får passe på å ha akkurat like mange innlegg så tar dere begge 1.plassTror frøet blir den største konkurrenten![]()
Nei, hender jeg tar innpå, men så rykker hun fra igjenDere er jo ikke så langt unna hverandre nå da![]()
Haha, lurer på om det går?Dere får passe på å ha akkurat like mange innlegg så tar dere begge 1.plass![]()