Nei, hvis hun setter inn et ekstra gir de siste dagene tar hun den lettDu og frøet er jo ikke så langt unna 1.plassen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hvis hun setter inn et ekstra gir de siste dagene tar hun den lettDu og frøet er jo ikke så langt unna 1.plassen![]()
Går rette veien det herSer sykt bra ut!!!
Nei, hvis hun setter inn et ekstra gir de siste dagene tar hun den lett![]()
Det spørs bare om det ikke blir det.. Folk har mye å gjøre da..Jepp!blir vel kanskje enda mindre liv her i desember?
Det spørs bare om det ikke blir det.. Folk har mye å gjøre da..
Oi!!!! Hva skjedde?!?!For en fart på dere!jeg er travelt opptatt for tiden. Det blir kaanskje huskjøp på oss
![]()
Oioioi, spennendeFor en fart på dere!jeg er travelt opptatt for tiden. Det blir kaanskje huskjøp på oss
![]()
Jeg hengrr sykt etterFlaks at jeg nesten er ferdig med julegavene da![]()
Uflaks at jeg så vidt er begyntFlaks at jeg nesten er ferdig med julegavene da![]()
Oi så spennende! Overtalt gubben?For en fart på dere!jeg er travelt opptatt for tiden. Det blir kaanskje huskjøp på oss
![]()
Du er ikke alene......Jeg hengrr sykt etter
Bare å komme i gangJeg hengrr sykt etter
Uflaks at jeg så vidt er begynt+ at jeg har en eksamen å skrive....... Pluss diverse annet småsnacks av skolearbeid!
Håper å få hodet over vann snart.Du er ikke alene......
Oi!!!! Hva skjedde?!?!
Oioioi, spennende![]()
Hehe han har jo fått litt betenkningstid daOi så spennende! Overtalt gubben?![]()
Tviler ikkeHehe, du finner nok litt tid til bv likevel![]()
Ja! Jeg vet... Men må ta noen bilder førstBare å komme i gang![]()