Så kjiiipt. Hater å være tett i nesa.Fortsatt hosting og litt tett i nesa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjiiipt. Hater å være tett i nesa.Fortsatt hosting og litt tett i nesa![]()
Jeg også, da bruker jeg nesespray. Men jeg er redd for å bli avhengig, og kutter etter de ti dagene, i alle fall etter 11, og da er det lidelse til jeg er bra igjenSå kjiiipt. Hater å være tett i nesa.
Her må jeg kutte etter en. Blir avhengig med en gangJeg også, da bruker jeg nesespray. Men jeg er redd for å bli avhengig, og kutter etter de ti dagene, i alle fall etter 11, og da er det lidelse til jeg er bra igjen
Vært tett i nesa siden i juni rundt da jeg fant ut jeg var gravid. Leei. Men kun tett, ikke snørrette eller noe.Så kjiiipt. Hater å være tett i nesa.
Har du prøvet saltvannsspray?Vært tett i nesa siden i juni rundt da jeg fant ut jeg var gravid. Leei. Men kun tett, ikke snørrette eller noe.
Jeg har noen kollegaer som er flinke til å si i fra når de mener noen ikke har noe å gjøre på jobb.Jeg får meg ikke til å gå jeg når jeg først er kommet meg dit. Da piner jeg meg igjennom dagen
JaSå kjiiipt. Hater å være tett i nesa.
pokker ser eg ligger bak på topp 30... fått for lite skravle tid i helgen for å holde meg så pass så jeg kan klare 1200... hmmm... tror jeg mangler ca 100 innlegg for å greie dagsmålet i dag :/
Det er enda en uke igjen.pokker ser eg ligger bak på topp 30... fått for lite skravle tid i helgen for å holde meg så pass så jeg kan klare 1200... hmmm... tror jeg mangler ca 100 innlegg for å greie dagsmålet i dag :/
Følger ikke med jeg nå? Er det konkurranse igjenpokker ser eg ligger bak på topp 30... fått for lite skravle tid i helgen for å holde meg så pass så jeg kan klare 1200... hmmm... tror jeg mangler ca 100 innlegg for å greie dagsmålet i dag :/
Kjære vennen min, det er konkurranse hver måned, reglene er bare endret litt.Følger ikke med jeg nå? Er det konkurranse igjen?
Ja vil gjerne detDet er enda en uke igjen.
Dersom man bare tar et par gode skravlekvelder vil du være med
Ja er hver mndFølger ikke med jeg nå? Er det konkurranse igjen?
Ja er masse fine premier denne mnd også... vinner aldri men vinner i allefall ikke om jeg ikke er med med nok innlegg..Kjære vennen min, det er konkurranse hver måned, reglene er bare endret litt.
I stedenfor å må ha over 1800/2000 innlegg må man både ha over 1200 innlegg og ligge på topp 30 for å være med i trekningen på topp-premiene.
Men nå er det fler enn bare en topp-premie også.
Er en topp tråd på Generelt om det
Å skjønnerKjære vennen min, det er konkurranse hver måned, reglene er bare endret litt.
I stedenfor å må ha over 1800/2000 innlegg må man både ha over 1200 innlegg og ligge på topp 30 for å være med i trekningen på topp-premiene.
Men nå er det fler enn bare en topp-premie også.
Er en topp tråd på Generelt om det
det er jo topp 100 hver mnd. og denne mnd hvis du er blandt topp 30 og har skrevet mer enn 1200 innlegg er du med i trekkingen av flotte ekstra premier.Å skjønner. Følger ikke helt med
, he he
![]()
Jeg ligger på 32 og har ca 500 innlegg før jeg kan bli trektJa er hver mnd![]()
hiihi... er forskjellige topp premier hver mnd, og ulikt hvordan man blir med i trekkingen. er fortsatt noen dager igjen så er du aktiv i noen dager greier du fort 100 per dag om det er noen inne.Jeg ligger på 32 og har ca 500 innlegg før jeg kan bli trekt, satse hardt i des jeg da
![]()
Ja, jeg kan prøvehiihi... er forskjellige topp premier hver mnd, og ulikt hvordan man blir med i trekkingen. er fortsatt noen dager igjen så er du aktiv i noen dager greier du fort 100 per dag om det er noen inne.![]()
kan henge på her også. mener det er 930 i dag for å holde dagsmålet ca. da er det nok med ca 40 innlegg pr dag for å greie 1200... men man må holde seg på topp 30 ogsåJa, jeg kan prøve. He he
![]()