Hva ønsker du deg til jul? :)

Har ønsket meg en morgenkåpe :) Og ellers bare masse kos og gode ord mens vi venter på at lille prinsessa i magen skal komme :D Kanskje får jeg hun i julegave også ;)

hmm... Sove lenge kanskje :D :P

Ønsker meg ikke noe spesielt til jul i år. Bare rolig og koselig jul.

Ingenting faktisk. Føler jeg har alt <3

Vi skal kjøpe oss kenwood kjøkkenmaskin i sammen vi! Ønsker meg ikke stort annet i år:)

Her i huset er det oppussing av bad, å så skal vi kjøpe tørketrommel..så tenker det får være årets julegave:)
Føler jeg har alt, mangler bare at bebisen kommer nå❤️

Jeg ønska meg en goood ullgenser, Ullvang Rav, og den er kjøpt inn og godt brukt allerede ;)

Mulig vi skal kjøpe tv til hverandre... det er noe vi har lyst på og trenger, ellers er det lite annet jeg ønsker meg....

Vi har snakket om heller å ta en sydentur til våren enn å kjøpe gaver til hverandre. I fjor brukte vi også heller pengene på reise og hadde maxbudsjett på 200,- på julegave til hverandre.
Viktig for oss å finne på ting sammen. Dessuten må man være kreativ om man skal finne en spennende gave til den prisen :p

Trenger ett nytt kamera så eneste jeg ønsker meg til jul er ett bidrag til det :) så håper i grunnen ingen gidder å ta turen i butikken... haha

Ønsker meg nye uggs-votter, siden de jeg har har fått hull :( ellers faller jo alt av sminke, parfyme osv som begynner å gå tomt i smak. Ønsker også gavekort til vi skal begynne innkjøpene til den lille i magen. Ønsker meg også gavekort eller penger til flyturer til leiligheten i Tyrkia :D hadde passet fint å dra dit i april/mai mens samboer er bortreist og det fortsatt er 2-3 mnd til den lille kommer :D ellers har jeg alltid alt jeg trenger, så jeg ønsker meg aldri noe, men blir glad for alt jeg får :D

Vi skal kjøpe oss kenwood kjøkkenmaskin i sammen vi! Ønsker meg ikke stort annet i år:)
Den ønsker jeg meg også. Men siden den jeg vil ha koster godt over 3000 kr så lar det nok vente på seg ;)

Ønsker meg en feel-good-kurv med div ting til barseltiden. Som f.eks blad, garn, hjemmespa, gavekort på massasje etc...

Nå har nettopp boden vår blitt raida av tyver og alt turutstyret mitt er stjålet. Ønsker meg turutstyret jeg da...

Back
Topp