Barneforsikring

Passiv-aggressiv personlighetsforstyrrelse er en kategori av mellommenneskelige interaksjoner preget av negative, lite løsningsorienterte og fiendtlige holdninger. Aggresjonen kan være synlig på den måten at det blir satt opp hindringer for en person, eller den kan være mindre synlig og uttrykt på en mer passiv og indirekte måte for eksempel ved at en er overdrevet positiv overfor andres problemer.
Nå synes jeg du er frekk! Og dette er direkte person angrep.

Personlighetsforstyrrelse? Har du lite å gjøre?

Du lurte på hva passiv-aggressiv betyr... greit forklart der. aldri sagt noe om at du har en personlighetsforstyrrelse?

hva med å faktisk svare på det jeg spurte om?

er 20.000 kroner i mnd utbetalt (etter skatt) lite for en person som ikke jobber?

prøv å hold deg til tema :)

Du lurte på hva passiv-aggressiv betyr... greit forklart der. aldri sagt noe om at du har en personlighetsforstyrrelse?

hva med å faktisk svare på det jeg spurte om?

er 20.000 kroner i mnd utbetalt (etter skatt) lite for en person som ikke jobber?

prøv å hold deg til tema :)
Nei. Det er ikke alle som får 20 000 utbetalt i måneden. Det er det jeg prøver å fortelle! Synes dere selv har greid å vinkle et enkelt spørsmål fra trådstarter inn i en lang og meningsløs diskusjon...

Nei. Det er ikke alle som får 20 000 utbetalt i måneden. Det er det jeg prøver å fortelle! Synes dere selv har greid å vinkle et enkelt spørsmål fra trådstarter inn i en lang og meningsløs diskusjon...

Jeg syns diskusjonen har vært veldig god :) fremdeles ingen som har overbevist meg om at barneforsikring er noe å bruke penger på :) er bare mer overbevist om at det er mye viktigere å sikre seg selv og spare pengene :)

Har heller ikke prøvd å overbevise deg til noe som helst. Har bare sagt min mening. Men det kan man jo selvsagt ikke uten å bli halshugd på generelt av små høvdingene her :)

Har heller ikke prøvd å overbevise deg til noe som helst. Har bare sagt min mening. Men det kan man jo selvsagt ikke uten å bli halshugd på generelt av små høvdingene her :)
Ikke rart du føler deg halshugd når du diskuterer så usakligO.o

Nei jeg skjønner egentlig ikke hva du har bidratt til i det hele tatt her :-) annet enn å spore av hele tråden.

Nei det er helt riktig, de som ikke har rett på unguføre, hatt lav inntekt eller aldri jobbet vil få en minsteytelse på 219.158 kroner, det vil si 18.263 brutto. Dette er kunn uføre, har man barn kan man ha rett på barnetillegget, og man kan også ha rett på bostøtte osv.
Synes fortsatt ikke det er så verst jeg :) Vet om mange som synes det er lite og ja de fleste vil få mer når de jobber. Sånn bør det jo også være :)
Og man klarer seg fint på dette i Norge :)

Nei det er helt riktig, de som ikke har rett på unguføre, hatt lav inntekt eller aldri jobbet vil få en minsteytelse på 219.158 kroner, det vil si 18.263 brutto. Dette er kunn uføre, har man barn kan man ha rett på barnetillegget, og man kan også ha rett på bostøtte osv.
Synes fortsatt ikke det er så verst jeg :) Vet om mange som synes det er lite og ja de fleste vil få mer når de jobber. Sånn bør det jo også være :)
Og man klarer seg fint på dette i Norge :)
Takk for et ryddig svar! :)

Back
Topp