Barnevogn..

Jeg venter nr to:) Vesla vil være 1 år og 10 mnd i juni når jeg føder. Hadde emmaljunga Mondial med vesla, men den solgte jeg i forrige måned. Kjøpte donkey i sort med rosa kalesje på sitte delen hennes 9g er sååå forelsket i den:)

Blir litt samme her, jentungen vår blir 1 år og 8 mnd. Vi har en Emmaljunga Edge fra henne, som vi hadde tenkt og bruke igjen.. Vi har snakket litt om det og planen var vel å klare søskenvogn, men jeg er litt usikker på det :-/ Redd det blir mye styr uten en.. Hjelper ikke på at jeg har superlyst på donkeyen :p

Blir litt samme her, jentungen vår blir 1 år og 8 mnd. Vi har en Emmaljunga Edge fra henne, som vi hadde tenkt og bruke igjen.. Vi har snakket litt om det og planen var vel å klare søskenvogn, men jeg er litt usikker på det :-/ Redd det blir mye styr uten en.. Hjelper ikke på at jeg har superlyst på donkeyen :p

Vesla er avhengig av vogn, så for min del var det best å selge Emmaljungaen:) Tror ikke hun vil være klar til å slutte med vogn til sommeren. Det jeg elsker med donkeyen er hvor enkelt det er å gjøre den om til enkel vogn eller over til søsken vogn. Syns den er kjempefin selv og superfornøyd med den. Jeg elsket Emmaljungaen jeg hadde, men må si det var en utrolig stor forandring å gå over til vogn med svingbare hjul. Sååå mye enklere å trille:) Du kommer ikke til å angre hvis du går over til den:)

Vesla er avhengig av vogn, så for min del var det best å selge Emmaljungaen:) Tror ikke hun vil være klar til å slutte med vogn til sommeren. Det jeg elsker med donkeyen er hvor enkelt det er å gjøre den om til enkel vogn eller over til søsken vogn. Syns den er kjempefin selv og superfornøyd med den. Jeg elsket Emmaljungaen jeg hadde, men må si det var en utrolig stor forandring å gå over til vogn med svingbare hjul. Sååå mye enklere å trille:) Du kommer ikke til å angre hvis du går over til den:)

Ahh, du hjelper ikke på valget akkurat ;) Nei, jeg er også skeptisk til om hun klarer seg med søskenbrett.. Vi har en reisevogn, men jeg kan jo aldri hente storesøster i bhg til høsten feks, så synes det virker tungvint.. Jeg får vel starte prosjekt overbevisning til sambo, har litt tid på meg enda ;)

Det har jeg virkelig ikke begynt å tenke på ennå... :eek:

Vet ikke om vi skal ha vogn enda, liker best å bære jeg :)

Nesten sikker på at det blir tfk joggster twist med først vanlig bag så multi-xbagen(som kan gjøres om til sportsdel som man har vendt mot seg) før sportsdelen(framovervendt) fra ca 18 mnd. Har hatt emmaljunga Edge duo med mine to første. Fantastisk vogn, men blytung og veldig plasskrevende i bil.

Ahh, du hjelper ikke på valget akkurat ;) Nei, jeg er også skeptisk til om hun klarer seg med søskenbrett.. Vi har en reisevogn, men jeg kan jo aldri hente storesøster i bhg til høsten feks, så synes det virker tungvint.. Jeg får vel starte prosjekt overbevisning til sambo, har litt tid på meg enda ;)

Mannen ville heller ikke ha ny vogn, men når jeg fikk vist han hvor praktisk den er ble han fort overbevist Jeg vet jeg kommer til å være mye ute på sommeren og vesla ikke så mye på barnehage. Da er vi mye ute å triller og leker. Greit med søskenvogn da;)

Vi må kjøpe vogn etter bil, og vi har altså en litt liten en. Var innom en butikk for å snike litt, og endte opp med masse hjelp! Hehe :) Fant en som gikk i bilen, det var ! :) Selges med sportsdel, men kjøper bagdel ved siden av :) Hadde egentlig sett for meg en Brio Happy, men dama i butikken mente jeg ikke ville ha den fordi den hadde veldig liten bagdel! Erfaringer med disse to?
Nesten sikker på at det blir tfk joggster twist med først vanlig bag så multi-xbagen(som kan gjøres om til sportsdel som man har vendt mot seg) før sportsdelen(framovervendt) fra ca 18 mnd. Har hatt emmaljunga Edge duo med mine to første. Fantastisk vogn, men blytung og veldig plasskrevende i bil.
Jeg har vurdert emmaljunga til sovevogn hjemme, og twist i bilen(bruksvogn), du som har erfaring med emmaljunga, hva tror du?

Har en gammel simo duo med stor bag som jeg har brukt til begge ungene var 1 år..men har lyst på ny.. Har lyst på babyjogger city elite :) og ha simoen når den trengs :) men med ødelagt bekken etter 2 små og sikkert ikke blir bedre nå trenger jeg nok en lettere vogn..

Jeg hadde også simo duo til førstemann og skal bruke den nå også. Etter 6 mndr kjøpte vi cityelite og den er en drøm! Lett, hinsides enkel å legge sammen og bare super på alle måter. Jeg har brukt den myyye mer enn simoen etter at hun vokste seg stor nok til å sitte selv. Jeg har tenkt å kjøpe den nye pram deluxe bagdelen til den nå når neste kommer for å variere med begge de vognene. Anbefales!!

Jeg vurderer å kjøpe en brukt 4 hjuls emmajunga til hjemmebruk, sove ute i ol. Og en tfk til bilen. Har ikke så stor bil, og har god erfaring med tfk, men jeg liker også veldig godt lun vogn. Jenta mi sov ute i vogna året rundt sist, og har lyst til å la nestemann også få mulihten hvis det funker. Føler tfk er litt for lite lun til den bruken.Tfk er flott til bilstol, og jeg vil gjerne kunne klikke den på understell. Den nye bagen virker genial, og gjør at barnet kan sitte imot meg l, så den vil jeg nok ha.Så det blir nok sånn hvis jeg ikke pluttselig oppdager en annen vogn jeg faller for :)
Vil også ha brio for den får god plass i vår lille yaris

Jeg har veldig lyst på en Emmaljunga Mondial med white leatherette i bagdel og sort sportsdel=)

Jeg så for første gang noen som hadde tatt i bruk sportsdelen til Bugaboo Buffalo i går. Og jeg fikk sjokk. Den var så sinnsykt mye større og bredere enn Bugaboo Cameleon! Og så litt tungvint ut på en måte. Så nå kan det hende det blir den oppgradere versjonen av cameleon isteden. Vil tross alt lett komme meg på buss, trikk og bane, og enkelt manøvrere i butikken. Så tror jeg må dra og teste begge to i en butikk.

Jeg så for første gang noen som hadde tatt i bruk sportsdelen til Bugaboo Buffalo i går. Og jeg fikk sjokk. Den var så sinnsykt mye større og bredere enn Bugaboo Cameleon! Og så litt tungvint ut på en måte. Så nå kan det hende det blir den oppgradere versjonen av cameleon isteden. Vil tross alt lett komme meg på buss, trikk og bane, og enkelt manøvrere i butikken. Så tror jeg må dra og teste begge to i en butikk.

Hadde også valgt Cameleon om jeg hadde bodd i by, over Buffaloen :)

Har en Simo Kombi vogn 2008 modell, som vi kjøpte til førstemann som er født i feb. 09. Den har blitt brukt til andremann og, og kommer til å bli brukt til sistemann og :)

Back
Topp