Lenge siden sist tror jeg trygt vi kan siSykt skravlete her i dag jaI like!! lenge siden sist... tror jeg... eller siden jeg var med
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden sist tror jeg trygt vi kan siSykt skravlete her i dag jaI like!! lenge siden sist... tror jeg... eller siden jeg var med
![]()
Lenge siden sist tror jeg trygt vi kan sii alle fall på formiddagstid!
og hvor er frøet?? Kommer til å ta henne igjen med dette tempoet
![]()
Hun var her i morgest! Er kanskje opptatt med å være mammaFrøet sover? kanskje? eller? har hun vært her i dag?
Hun var her i morgest! Er kanskje opptatt med å være mamma![]()
Her leker han for seg selvJa... rart det derSnuppa sover fremdeles her
gullklumpen min!!
![]()
![]()
![]()
Her leker han for seg selv![]()
Vil tro det jaFlink![]()
Her lekte hun mye for seg selv før... men nå er hun litt mer klengete... vet ikke om det har sammenheng med at hun er syk eller ikke. Vil tro det.
Vil tro det jaher var han plutselig syyyykt mammadalt når han var syk. Ellers er jeg jo ikke skittvatnet verdt omtrent
da er det bare pappa som gjelder
![]()
Hahaha, ja, her må det litt tvangskosing til innimellomSamme her... derfor jeg plukker henne opp hvis hun slår seg... for da vil hun ha litt koshahaha!!!
Her har hun aldri tidHahaha, ja, her må det litt tvangskosing til innimellomer kosete når han er trøtt da, rett før han skal sove og med en gang han våkner etter dupp
![]()
Savner tida da de koset hele tidenHer har hun aldri tid![]()
Jeg og!! Selv om hun måtte ha kos konstant.Savner tida da de koset hele tiden![]()
Helg vet duSkikkelig skravlehøner idag![]()
Ja det merkesHelg vet du![]()
Mååå jo ha rykket opp en plass ved neste oppdateringJa det merkeshehe
Neeei, så kjedeligJeg skal snart på jobb :-(![]()
Snapper snart matpakkaNeeei, så kjedelig![]()
Ja det BØR duMååå jo ha rykket opp en plass ved neste oppdateringkan ikke skjønne noe annet
![]()