Hvis det er det så får jeg håpe det er stelleveskaHåper det er din tur denne gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er det så får jeg håpe det er stelleveskaHåper det er din tur denne gang!
Ja!Hvis det er det så får jeg håpe det er stelleveska![]()
Eller voksienJa!krysser fingrene!
Tar med glede i mot en vogn til å ha i barnehagenEller voksienikke at jeg trenger flere poser.... Men den er fiiiiiiin
tar imot vogna også altså, men litt unødvendig da jeg har to allerede
![]()
Her har jeg jo simovogna som står og støver nedTar med glede i mot en vogn til å ha i barnehagen![]()
Ja greit å ha en egen barnehagevogn.Her har jeg jo simovogna som står og støver nedomtrent ikke brukt i det hele tatt! Kun innimellom når han sover ute på verandaen.. Den blir sovevogn i bhg når den tid kommer.
Ja, man orker ikke drasse vogna frem og tilbakeJa greit å ha en egen barnehagevogn.
Nei er det jeg også tenkerJa, man orker ikke drasse vogna frem og tilbake![]()
Kjør på
Haha, kanskje litt sent uti måneden til å gå for denJeg har ikke sjans til å klare 1200 hvertfall![]()
Haha, kanskje litt sent uti måneden til å gå for den![]()
Det går fort 100 innlegg på noen timer på en skravlete kveldJa.. klarer ikke 900 innlegg på 9 dager tror jeg :O da må jeg sende vekk ungen![]()
Jeg har nesten 100 innlegg hittil i dag![]()
Du har jo skravla relativt mykje i dag! Så ikkje forundra!![]()