Hva ønsker dere dere til jul?

Hylle, ovnsform med lokk, store panner, såpekopp,.. har ei lang liste :)

I år så ønske eg meg eit poleroid kamera, tenkte med ein nye baby i hus så hadde vore kjekt med eit kamera der eg får bildene med ein gang,så kan klistres inn i babybokå:) åsså ønske eg meg masse t huset,pynte ting å hyller osv,å ikkje minst parfymen så eg bruke:)
Listene mine pleie å bli ganske långe:)

I år så ønske eg meg eit poleroid kamera, tenkte med ein nye baby i hus så hadde vore kjekt med eit kamera der eg får bildene med ein gang,så kan klistres inn i babybokå:) åsså ønske eg meg masse t huset,pynte ting å hyller osv,å ikkje minst parfymen så eg bruke:)
Polaroid! Det var et godt tips! Takk

penger ........ vi driver å pusser opp, så klarer ikke sette fingen per i dag hva vi "ønsker" oss... Og vi trenger jo en del baby utstyr.. :)

Penger og babyting/ sofabord xD

Personlig ønsker jeg meg morgenkåpe (fleece eller frotte), stilongs (som ikke er stram i livet) og brodder :-) felles blender/smoothiemaskin (som og kan brukes til barnemat etterhvert), støvsuger..

Vi samler både på servise, bestikk og glass som vi ønsker oss hvert år. Personlig ønsker jeg meg bøker, klær, tursekk osv...

Aner ikke. :p Klær og penger, men er ikke vits å ønske seg klær siden jeg ikke blir å passe de med det første uansett. :p

Sateng sengetøy
Personlig almanakk
Parfyme
Øredobber
Polaroid
God vin
Olivenolje og ting fra oliviers
Spa jelly bath
Hjemmestrikkede, tynne ullsokker
Bøker (Et helt halvt år og bøker av Berit Nordstrand)

oo.. Kom på nå at ja, vi ønsker oss penger. Ikke til babyen, men til sommerferie :D Jobber hardt for å godgjøre gubben :p

Åååå! Polaroidkamera ønsker jeg meg også!

Penger til vogn xD

#Juleservise fra casa interiør
#positive armbånd
#armbåndsur
Er det jeg kommer på nå :)

Kahler -vase
Penger
Parfyme

Sistnevnte - noen som kan anbefale en parfyme med fantastisk lukt???

Back
Topp