Tre muskuterer
Lykkelig!
Som ferdig utdannet, begynte du å jobbe i kommunal, spesialist eller psykiatrisk helsetjeneste? På hvilken avdeling? Var du ofte alene sykepleier på jobbe? I så fall hvordan taklet du det i forhold til ansvar osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at flere av dere begynte i kommunen og er/var alene men likevel følte seg trygg. De fleste som går i klassen vil på sykehus fordi man har både lege og andre spl rundt seg når vi er ferdig til sommeren men jeg er på sykehus nå og det frister lite. Pga 3 mils reisevei så drar jeg 06.15 på dagvakter og hjemme mellom 17-17.30 dvs leverer eller henter ikke barna, i tillegg jobber de tredelt og jeg HATER nattjobb. Synes dag, helg og kveldgår bra men kommer hjem fra nattevakter og sover max 2-3 timer. Får bare ikke sove mer og bruker en uke på å hente inn søvnen før jeg føler meg 'normal'. Vil gjerne jobbe i hj. Spl men er redd for ansvaret alene. Godt å vite at flere av dere ringer legevakten når dere trenger veiledning!!