Min egen lille dagbok <3<3

Oi, 7 uker i dag!:) syns tia bare går fortere og fortere jeg!:) i dag har jeg fri så denne dagen skal nytes skikkelig! :D samt det er utrolig koselig at snøen laver ned ute:)
Ha en fin dag!!
 
Oi, 7 uker i dag!:) syns tia bare går fortere og fortere jeg!:) i dag har jeg fri så denne dagen skal nytes skikkelig! :D samt det er utrolig koselig at snøen laver ned ute:)
Ha en fin dag!!
Gratulerer med 7 uker! Så deilig! Nyt fridagen din! :)
 
Takk :) ja den nytes til det fulle!:) endelig klart å få i meg litt mat så håper kvalmen er borte om litt :)
Uff ja! Får håpe det! Har heldigvis ikke hatt noe særlig kvalme selv, men har litt vondt i magen i dag og er stup trøtt! ;)
 
Her var det lenge siden jeg hadde vært (,") ukene gikk og jeg var konstant sammen med bøtta i over 11 uker!! Nå er jeg 18+6 og var på oul i går og her kommer det mest sannsynlig ei lita prinsesse❤️
 
Litt dårlig til å oppdatere her men skal prøve å bli flinkere :)
På tirsdag var vi på 3D ultralyd og så den flotte jenta vår som veide ca 1113 gram! Utrolig å høyt en kan elske en person man aldri har møtt ❤️ jenta vår!

En liten oppdatering fra helga:
På fredag jobbet jeg som normalt og etter jobb ordnet jeg og samboer deilig middag og skulle kose oss hjemme. Middagen blei spist og nøyt noen late timer på sofa'n med tv'n! Rundt kl 21.00 fikk jeg første sterke kynnere som jeg reagerte veldig på, satt noen minutter før den ga seg, etter noen minutter til kom det en til som var vondere og tok mer tak i ryggen. Syns det var litt rart at kynnere skulle være så vonde.. Etterhvert som timen gikk og det viste seg at jeg hadde hatt 12-14 kynnere på en time. Ringte mamma for å høre hva vi skulle gjøre og hu anbefalte kontroll på sjukehuset. Noe jordmødrene og legen her var enig i. Tok med meg fødepapirer og mobillader(!!) og dro nedover. Lite viste jeg om hva som ventet oss. Ble møtt av en hyggelig jordmor som ville at jeg skulle ta en urinprøve før ultralyd. Tok en kjapp ultralyd for å se at lille prinsessa hadde det bra, noe hun hadde. Så skulle vi undersøke om livmorhalsen hadde reagert på kynnerne jeg trudde jeg hadde og det hadde den. Var på 16 mm og legen prata om at den normalt skulle være på 25-40 mm nå. Jeg blei innlagt og startet med riedempende medisiner samt jeg fikk første lungemodningssprøyta. Ting roet seg heldigvis i magen og merket ikke noe mer. På lege visitten i går fikk jeg beskjed om at jeg skulle behandles med riedempende et døgn til samt siste lungemodningssprøyta. Og at jeg skulle belage meg på å være her inne frem til uke 34, altså 6 uker i senga hvor jeg kun får reise med opp av senga ved toalettbesøk! Trur ikke det helt har gått opp for meg enda!! Eneste håpet er nå at veslemor blir inne i mange uker til og at livmorhalsen min kanskje lukker seg helt igjen for da kan jeg dra hjem!! Legen mente det ikke var kynnere jeg hadde hatt men rier!
Litt vanskelig med alle tankene i hode, men viktig å holde humøret oppe i denne situasjonen. ;)
 
Masse lykke til, en må bare høre på legene og viktig at hun holder seg der noen uker til.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Uff da! Håper jenta di har tålmodighet til å vente noen uker til med å komme ut!
 
Hei igjen :) merker at jeg har glemt denne dagboka helt de siste månedene :( blæh, jeg som håpet jeg skulle bli kjempe flink ;p etter siste innlegg har det ikke skjedd så veldig mye :) blei på sjukehuset tilsammen 10 dager før jeg fikk komme hjem til senga og sofa'n! Kun lov til å bevege meg ved toalett besøk og for å lage meg mat :) var på kontroll i uke 33 og da var livmorhalsen på 21 mm og vekstavviket på vesla hadde gått fra -17 til -9%, så legen bestemte at jeg ikke trengte flere kontroller:) og i dag sitter jeg like gravid og kommet til uke 39+5 , sjeleglad for at vesla har blitt i magen så lenge! Selv om jeg gjerne skulle hatt hu ut nå, en smule utålmodig:)
Formen er som så, mye kvalm og uvel!
Hvordan står det til med dere andre?:)
 
Back
Topp