Felles skravle 2015

Blir forsikring her å så raskt hun er fylt 3mnd:)
Vi har på gutten, men ikke på frøkna.
Hun har vært veldig mye ut og inn hos lege og sykehus (ikke noe alvorlig), og ble anbefalt å vente til vi var ferdige med det ellers ville forsikringsselskapet måtte ta forbehold i forsikringen

Vår yngste rakk innleggelse på sykehus med rs lenge før hun var 3 mnd, bare et par uker, og fikk derfor unntak i forsikringen sin i to år.

Anbefales å tegne den så snart som mulig, og håpe ungen et frisk i tre mnd..

Her har det ene fulgt det andre siden hun var 2 dager gammel
Slikt er kjipt.

Vår ble innlagt nesten ei uke gammel. Og ei uke senere.

Men siden har hun vært frisk. Litt eksem, men ikke noe astma. Det fikk broren av det samme viruset som hun ble innlagt for. Han ble forkjøla, smitta nyfødt søster. Hun havna på sykehus, han fikk astma.

Men begge har forsikring for alt år i dag, heldigvis.

Slikt er kjipt.

Vår ble innlagt nesten ei uke gammel. Og ei uke senere.

Men siden har hun vært frisk. Litt eksem, men ikke noe astma. Det fikk broren av det samme viruset som hun ble innlagt for. Han ble forkjøla, smitta nyfødt søster. Hun havna på sykehus, han fikk astma.

Men begge har forsikring for alt år i dag, heldigvis.
Det har aldri vært noe alvorlig, men har bare vært litt mye.

- Hofteleddsdysplasi
- Kul i brystet
- En skulder som oppførte seg rart og de brukte leng tid på å finne ut av
- Dårlig språk som de nå tror skyldes dårlig hørsel og muligens trenger dren

Uff :( god bedring!:)
Stod og lagde meg en kopp te på jobb i morges og helt brått og plutselig fikk jeg ett anfall av sterke smerter i høyre skulder som har forplantet seg til nakke og ryggen.
Den andre skulderen har også begynt nå.

Bekken og rygg var mye bedre enn det har vært på lenge i går, i dag sa det stopp, og når jeg gikk fra et møte tilbake på jobb måtte jeg stopp opp i 5 minutter på grunn av smerter og gangsperre.

Glad jeg skal til fysio i morgen

Hva gjør dere i kveld da damer?
Strikke i kveld også.. må prøve å bli ferdig med den der votten. Ble lite strikket i går siden frøkena var fryktelig urolig i går kveld. Hoster som en gammel dame med kols. Håper det roer seg i dag. 2 dagen på rad jeg har hentet henne i bhg, så nå tar vi helg for å se om hun kommer seg. Syns almenntilstanden varierer fælt iløpet av dagen. Ikke helt den hun pleier å være, men har i det minste spist i dag.

Back
Topp