Mens vi venter på den lille ❤️

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Hei! Tenker at det var greit å lage en dagbok, sånn at jeg har et sted hvor jeg kan notere saker og ting som omhandler svangerskapet :) jeg tenker i utgangspunktet å oppdatere på mandager, for da starter ny svangerskapsuke for meg. Velkommen til å følge med, kommentere og stille spørsmål! Her er litt om meg:

Jeg er 25 år gammel (født i 89), har vært gift siden 2012 og nå venter vi vårt første barn. Jeg jobber som lærer på videregående, og er student ved siden av. Spiren satt egentlig den første PP'en hvor vi med viten og vilje hadde sex rundt EL, men vi har sånn halvveis vært prøvere siden mai :) Unnfangelsen skjedde ganske så sikkert den 13. oktober, og foreløpig termin er 9. juli!
 
Jeg krysser fingrene for at spiren holder seg i magen fram til sommeren, og tenker derfor å bruke samme type liste hver uke. Jeg vet at det er mange punkter som er langt fra aktuelle når man bare er 4+0, men det gjør det enklere å sammenlikne senere :)

Hvor langt på vei: 4+0
Vekt: 55 kg (+1 kg)
Symptomer: Større pupper, øm på siden av puppene, vondt i korsryggen
Søvn: Sover som normalt, verken mer eller mindre.
Humør: Litt opp og ned, litt irritabel
Det beste med forrige uke: Positiv test :D
Det verste med forrige uke: Redd for å miste, litt svake tester?
Dette savner jeg: Foreløpig ingenting, vi har jo nettopp begynt!
Jeg gleder meg til: Å få en sterk og fin test
Mat: Litt mindre matlyst, men får i meg normal mengde mat. Foreløpig ingenting jeg har mer/mindre lyst på.
Bevegelser: Litt tidlig kanskje..!
Magen: Ikke-eksisterende (selvfølgelig), men jeg er litt mer oppblåst enn normalt

Her er et bilde av mine tester fra 11 dpo til i dag, 14 dpo. Den nederste har ikke tørket enda, men synes den er litt svakere enn den nest siste, som ble tatt på kvelden 13 dpo.... Grunn til bekymring?
ImageUploadedByBV Forum1414413461.589054.jpg
11 dpo morgen
11 dpo kveld
12 dpo morgen
13 dpo morgen