Felles skravle 2015

Gyn fant jo ikke ut så mye nytt , han er usikker på om jeg har pco, ikke mye i alle fall. Han så at jeg nok ikke har hatt el enda og den er ikke nært forestående. Siden tre kurer med pergo ikke ga meg baby skal jeg prøve femar/letrozol fra neste mens, og altså teste mannen.

Mannen min testet dårlig for 7 år siden, men har siden gjort meg gravid tre ganger (to barn, en sa) så vi er spent. Får svar i begynnelsen av desember.

Da har jeg logget av jobben :)

Deilig :) her har jeg satt på potetene :)
Gjør det enkelt i dag.
Hadde en liten pause fra jobbingen i 2-tiden hvor jeg raskt brunet noe grytekjøtt og løk.
Hev oppi litt gulrot, hvitløk, krydder og vann.
Siden har det stått og småputret.
Skal jevne og tilsette litt cream freich og så har jeg en gryte..

Tenker jeg har søtpotet til

Gjør det enkelt i dag.
Hadde en liten pause fra jobbingen i 2-tiden hvor jeg raskt brunet noe grytekjøtt og løk.

Så lurt. Her har jeg tatt opp småsteik fra fryseren. Så skal varme, og koke grønnsaker så er alt klart til spising :)

Gjør det enkelt i dag.

Mmmmm. Søtpoteter <3

Gyn fant jo ikke ut så mye nytt , han er usikker på om jeg har pco, ikke mye i alle fall. Han så at jeg nok ikke har hatt el enda og den er ikke nært forestående. Siden tre kurer med pergo ikke ga meg baby skal jeg prøve femar/letrozol fra neste mens, og altså teste mannen.

Mannen min testet dårlig for 7 år siden, men har siden gjort meg gravid tre ganger (to barn, en sa) så vi er spent. Får svar i begynnelsen av desember.

så spennende da :) håper det fungerer for dere denne gangen :)

Flinke mannen lager middag til meg igjen :D

Min er flink å lage mat men oftest i helga for i hverdagen er han sist hjem. Ofte etter at vi har spist

Oppdatert 18:02

4. onemoretime: 1968
8. Kengu: 1732
11. Lykkeliten: 1495
16. Lilleblomst (Mars2015): 1221
19. EJ: 938
22. Musemor med to små og en i magen: 876
23. Sara: 856
26. trinebeth: 679 (ligger 118 innlegg foran 31. plassen)

32. Fiona84: 551 (ligger 20 innlegg bak 30. plassen)
33. FruJohnsen: 533
51. Twinkle: 325
58. Huleboer: 281
67. Liisjja: 240
74. Molly: 222
96. Gretehelenl: 176

Lovebelly

30. plassen har 571
31. plassen har 561
35. plassen har 519
40. plassen har 423
100. plassen har 171

Når denne dagen er over har det gått 57 % av november, tilsvarende 680 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 25 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :) Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 35,6 innlegg i snitt per dag (571 / 16 dager), tilsvarende omtrent 1070 innlegg etter 30 dager.

Back
Topp