Felles skravle 2015

Altså, satt og ventet på bussen.
Der var det en mann som så skikkelig sliten ut og stinket lang vei.
Lot han gå på først, og valgte meg en plass langt unna.
Jeg sitter da bakerst i bussen.

Ser meg rundt, og nedover midtgangen i bussen spaserer Mr. Veldig-Kjekk, og av en eller annen grunn setter han seg siden av meg..
Til vanlig ville jeg bare ha sittet og snilt for meg selv og nytt turen, men det hjelper ikke mye å se godt ut når man lukter som et innrøkt hoppende juletre..

Bare for å ha sagt det, jeg sitter i åpent landskap på jobb.
Den av kollegaene min som sitter nærmest meg, og som jeg jobber tett med røyker også en del, men det plager meg ikke.
Dette var.

For å ikke snakke om aftershaven da..
Eple, kanel og nellik i en rar kombinasjon.
Man må jo ikke stinke jul selv om det nærmer seg første søndag i advent..
Hoppende juletre :p flirte høyt når jeg leste posten din:p

Ok, håper virkelig mannens svømmere har det bra, og det er det som skal til.
Jeg er spent. Veldig spent.

Det var slett ikke bra sist. Men jeg har jo blitt gravid tre ganger, så ubrukelig kan det vel ikke være???

Vi må prate sammen, men han forholder seg til en ting om gangen, så vi prater nok når vi får de svaret om litt over to uker

Ehh, vi prater nok sammen før det, også om dette, men... Ja, det jeg mener er å ta stilling til om hva som er aktuell vei videre

Uff, i dag er jeg såå trøtt. Svir i øynene og er hardt å være på jobb. er jo ingen grunn:( la meg tidlig, slappet av i hele går, og har sover godt i natt. Det her er helt grusomt! Kommer til å sovne sittende snart

Uff, i dag er jeg såå trøtt. Svir i øynene og er hardt å være på jobb. er jo ingen grunn:( la meg tidlig, slappet av i hele går, og har sover godt i natt. Det her er helt grusomt! Kommer til å sovne sittende snart
Det hørtes ikke godt ut

Noen dager er det bare slik.
Spesielt når man er gravid.
Har du noen mulighet for å dra hjem tidlig?
Kundemøte kl 14:30, og etter det så er dagen så og si over.
Kunne jo spurt en av de andre om å ta det.. Men..

Jeg er så god form ellers. Folk kommenterer det, at det på en måte føles ut som de ikke tror meg hvis jeg sier jeg ikke er i form. Som om jeg finner på det liksom.

Back
Topp