Molly
Med lille spira i magen <3
NammHer venter vi på peppes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NammHer venter vi på peppes![]()
Ah, da skjønner jegVi skal refinansiere fra banken til statenspensjonskasse (spk) siden de har mye lavere rente, og da må vi sende inn en søknad til spk elektronisk
Det tror jeg på! Jeg vil og ha pizzaNammDet var deilig med pizza i dag!
2,472%Ah, da skjønner jegalt er så omstendlig (og tar tid hos spk) men lav rente er supert. Er det normrenten på 2,5 de har der nå?
Jeg sitter med potetgull og dippDet tror jeg på! Jeg vil og ha pizza![]()
Det er ganske bra ja!2,472%
Var agurk og dipp på meg tidligere i kveldJeg sitter med potetgull og dipp![]()
I banken på den biten som er over 60% har vi 3,7%, og 3,65% på resten.Det er ganske bra ja!jeg har 2,5% på mine
Jeg så det, det er også veldig godtVar agurk og dipp på meg tidligere i kveld![]()
Er så mett nå. Ligger rett ut på sofaenDet tror jeg på! Jeg vil og ha pizza![]()
Nommi!Jeg sitter med potetgull og dipp![]()
Deilig det daI banken på den biten som er over 60% har vi 3,7%, og 3,65% på resten.
Med litt lengre nedbetalingstid + lavere rente har vi kommet frem til at vi vil få nesten kr 10.000,- mer å rutte med i måneden ved den refinansieringen
Ååh, ostekake! En av favorittenebrownies er og sykt godt!
Uff, er du blitt kvalm allerede? :/ håper det går over snart
Det var det!NammDet var deilig med pizza i dag!
Det er en vesentlig forskjell!I banken på den biten som er over 60% har vi 3,7%, og 3,65% på resten.
Med litt lengre nedbetalingstid + lavere rente har vi kommet frem til at vi vil få nesten kr 10.000,- mer å rutte med i måneden ved den refinansieringen
Vi betaler også noe sånt!Deilig det daher betaler vi kr 19 000 tilsammen på lån i mnd. Buurde betale mer synes vi selv, men kom fram til at vi heller skyter inn litt ekstra ved anledning. Liker å ha det litt romslig
![]()
Er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her.
Sitter og prøver å fylle ut en søknad på refinansinering av boliglånet..
Jeg var sykt kvalm i sommer, men etter uke 12 har jeg bare vært kvalm enkeltdager sånn aaav og til. Håper det gir seg etterhvert med deg og. Å være kvalm er det værste som finnsVært kvalm i et par uker allerede jeghaha. +andre ting
Kan bli gøy det her ja
Kaster ikke opp da heldigvis, og jeg får i meg mat. Men det hjelper ikke på kvalmen![]()
Hva hadde dere påDet var det!