Alder i forhold.

Alder har ikke så mye å si. Samboer er 9 år eldre enn meg. Tenker ikke noe særlig over det.

Jeg hadde alltid tenkt at jeg måtte finne meg en som er gamlere enn meg, kom ikke på tale å være sammen med en som var yngre.. :p Men sambo er 3 år yngre enn meg, og når jeg møtte han visste jeg raskt at han var den rette, da var alderen ubetydelig! :)
Samme greia her. Min mann er 2 år yngre, og i tillegg er han lavere enn meg og :-o

Sambo er 1 år eldre enn meg :)
Hadde ikke gjort meg noe om han hadde vært 7-8 år eldre enn meg heller, men hadde ikke vært så gira om han hadde vært 3-4 år yngre... :) (jeg er 22, så det handler om modenheten. Hadde vært noe annet om jeg hadde vært 35 og han 30) :)

Syns alder har lite å si. Hadde kanskje ofret det en tanke når man kommer opp i 20års forskjell.
Jeg har venninner med samboere fra 3 år yngre til 13 år eldre. Jeg og sambo er like gamle.

Sent from my iPhone using Tapatalk

For min del er det viktigste at vi er på samme sted mentalt og at vi har de samme verdiene. Her er mannen rundt halvannet år eldre. Jeg har vært sammen med en mann som var to år yngre tidligere og en som var tolv år eldre, og det fungerte også helt fint.

Jeg er 2 år eldre enn mannen, plager meg ikke ;) Syns ikke alder har noe å si, så lenge en har det fint sammen :)

Min mann er nesten 12 år eldre enn meg... Han er i slutten av 30-årene, men holder seg utrolig godt både i kropp og sinn! :) Er bare noen mnd siden sist han ble spurt etter legitimasjon på polet..:confused:
Har aldri sett på aldersforskjell som noe problem, så lenge man er på bølgelengde mentalt!:)

Jeg har prøvd en 13 års aldersforskjell, det fikk ikke. Mannen min er ett år eldre og er helt perfekt:)

Min er 11 år eldre en meg. Eg kunne ikke ha vært med en som er yngre en meg selv. Det har eg prøvd å det gikk dårlig. Må ha en med livs erfaring :-) eg er 30år å han 41år

Jeg er også seks år eldre enn kjæresten. Men da vi ble sammen var han 18 og jeg 24. Var vel flere som var skeptiske, men det er fem år siden ;)

mannen min er 4 år eldre enn meg, og syns det er akkurat passe. jeg kunne aldri vært sammen med en som var yngre enn meg selvom alder bare er et tall... har bare alltid følt det sånn :)

Min er 11 år eldre en meg. Eg kunne ikke ha vært med en som er yngre en meg selv. Det har eg prøvd å det gikk dårlig. Må ha en med livs erfaring :-) eg er 30år å han 41år

Akkurat som oss og vi har akkurat fått vårt første barn :-)

Vært sammen i snart fire år. Før vi møttes husker jeg venninner som foreslo gutter for meg og jeg sa ofte at di var for gamle.... Og da var det under 11 år for å di det sånn ;) når jeg møtte samboeren min trodde jeg han var yngre enn han var. Men var veldig på samme sted og samme interesser så viktigere det enn alder.....

Var sammen med en som var 24 år eldre enn meg i to år. Vi hadde det helt fantastisk sammen, men han (forståelig nok) synes det var kleint at niesa hans fikk vite om meg av ei venninne vi har felles (vi er like gamle). Når han innså at det kom til å bli dårlig mottatt i heimen gjorde han det slutt. Litt feigt synes nå jeg, men det får så være.

Nå er det 8,5 år i mellom meg(24) og den gamle mannen min (snart 33, hahaha) og det passer helt perfekt for oss begge to. Det eneste som har noe å si er at følelsene er tilstede og man vil legge like mye i forholdet tenker jeg, da..

Alder har større betydning enn folk flest liker å innrømme. Jeg har vært i forhold med med opptil 14 år eldre og endte opp med å føle meg som den eldste/ansvarlige parten.
Mannen min er 8 år yngre enn meg og vi har det helt fantastisk sammen.

Alder har større betydning enn folk flest liker å innrømme. Jeg har vært i forhold med med opptil 14 år eldre og endte opp med å føle meg som den eldste/ansvarlige parten.
Mannen min er 8 år yngre enn meg og vi har det helt fantastisk sammen.

Jeg tenker at det har vel mer med personligheten å gjøre enn selve aldersfoskjellen :)

Last edited:
Back
Topp