Felles skravle 2015

Så bra. :) Jeg synes det er litt ekkelt å si ifra i tilfelle man egentlig vet, men bare vil ha det sånn. :p Men så viser det seg veldig ofte at de fleste ikke vet det heldigvis. :)
Veldig dårlig på hvordan ting funker her. Så syns det er supert med tips :D

Det var litt anderledes i gamledager, ja..

Definitivt. Det var jo annerledes i min oppvekst, bakovervendt vet jeg ikke om jeg noen gang har vært, jeg lå i vognbaggen med nett som baby... Men det var ekstreme forskjeller da. Vi satt i bilstoler (en enkel beltestol) i baksetet, naboen hadde bil uten seler i baksetet (og ettersom den var sånn fra ny, var det ikke påbudt å feste dem i baksetet...)

Det er heldigvis greit å forklare noe som er gamledager. :) Både at de kjørte saktere og at det ikke fantes så sikkert utstyr. Noen ting blir jo heldigvis bedre med tiden.

Før vi kom så langt så hadde guttungen kommet med sin egen forklaring: "det er filmjuks, de gjør noen ting på film som er juks, for at det skal være med gøy...." Vi så på hverandre, og ble enige om å ikke fortelle t faktisk så GJORDE man sånn når vi var små....

Definitivt. Det var jo annerledes i min oppvekst, bakovervendt vet jeg ikke om jeg noen gang har vært, jeg lå i vognbaggen med nett som baby... Men det var ekstreme forskjeller da. Vi satt i bilstoler (en enkel beltestol) i baksetet, naboen hadde bil uten seler i baksetet (og ettersom den var sånn fra ny, var det ikke påbudt å feste dem i baksetet...)

Jeg aner ikke hva slags stol eller hva jeg eventuelt var i som baby, men jeg husker at jeg satt på sånn hard pute. Med vanlig bilbelte.

Før vi kom så langt så hadde guttungen kommet med sin egen forklaring: "det er filmjuks, de gjør noen ting på film som er juks, for at det skal være med gøy...." Vi så på hverandre, og ble enige om å ikke fortelle t faktisk så GJORDE man sånn når vi var små....

Hahahaha... Hahahaha.. Dere er søte. :p

Jeg aner ikke hva slags stol eller hva jeg eventuelt var i som baby, men jeg husker at jeg satt på sånn hard pute. Med vanlig bilbelte.

Hva jeg var i etter den baggen med nett vet jeg ikke, og jeg husker jo selvsagt ikke den baggen, de er bre bilder og fortelling. Det jeg husker er stolene vi hadde sånn i barneskoleander, det var pute med rygg. og en diongs som fikk selen ned til passe høyde for skulderen vår. Ryggen ble tatt bort etterhvert, så satt bi på pute ei stund, før vi satt helt vanlig i bilen, slik man jo etterhvert skal...

Våre har altså sittet bakovervendt fra fødsel, yngste sitter sånn enda med ingen umiddelbare planer om å snu henne, mens eldste ble snudd nå i sommer et par uker før han ble 6 år gammel og begynte på skole.

HERREGUD så sykt!!!!!!!!! Burde se helt til slutten. (Svensk sosialt eksperiment om vold mot kvinner, med skjult kamera i en heis).

Det er tragisk :(
Utrolig hvor lite folk faktisk bryr seg :(

HERREGUD så sykt!!!!!!!!! Burde se helt til slutten. (Svensk sosialt eksperiment om vold mot kvinner, med skjult kamera i en heis).

Så du det stuntet med de to jentene som voldtok han gutten da?

Så du det stuntet med de to jentene som voldtok han gutten da?

Nei, men det hørtes så ekstremt ut at jeg ikke er helt sikker på om jeg vil se det?

Nei, men det hørtes så ekstremt ut at jeg ikke er helt sikker på om jeg vil se det?
Det er vel ikke så mange som bryr seg for og si det sånn. Noen spurte om de kunne være med?

Back
Topp