Rar følelse nedentil

Angelise

Elsker forumet
...føler det renner bittelitt avogtil og kjennee panikken sprer seg! Eneste jeg kan gjøre da er å løpe på do!
*bank i bordet* er det ikke noe farge enda, men det engster meg. Må gå med innlegg hele tiden kjenner jeg...

Er det flere som har det slik? Er det i det hele tatt normalt? :/

Det hørtes snodig ut.. Nei, har ikke hørt om dette.. Ikke utflod da?

Det hørtes snodig ut.. Nei, har ikke hørt om dette.. Ikke utflod da?
Utflod som er veldig tynt da? Er ikke alltid det er kommet noe i truse eller innlegget, men noen ganger er det det.
Har kanskje alt bare med knipeøvelser å gjøre? Spør hvertfall om dette på mandag hos legen!...

Er vel ikke unormalt med utflod av diverse typer slik jeg har forstått.
Har ikke så mye erfaring med det selv dessverre.

Har hatt utflod før, men ikke på denne måten. Er vel et av de snogide tingene som er normalt da får jeg håpe :)

Husker ikke at jeg hadde det så tidlig, men i svangerskapet med lillegutt hadde jeg mye tynn utflod som rant (æsj!) så ikke uvanlig sikkert.

Gullskatt juli12:)

Husker ikke at jeg hadde det så tidlig, men i svangerskapet med lillegutt hadde jeg mye tynn utflod som rant (æsj!) så ikke uvanlig sikkert.

Jeg hadde ikke det slik første gang. Men legen på mandag får nok spørsmål, så da får jeg se hvor mye en turnuslege kan svare på ihht graviditet :p

Slik har jeg det også :-) Kjennes ut som om man får blødninger? Tenker ikke på det nå, for jeg har hatt det slik med de to andre også..

...føler det renner bittelitt avogtil og kjennee panikken sprer seg! Eneste jeg kan gjøre da er å løpe på do!
*bank i bordet* er det ikke noe farge enda, men det engster meg. Må gå med innlegg hele tiden kjenner jeg...

Er det flere som har det slik? Er det i det hele tatt normalt? :/

Har det sånn jeg også..blir skeptisk med en gang jeg kjenner det,men er nok ikke noe farlig:) såg babyen i går:)

Slik har jeg det også :-) Kjennes ut som om man får blødninger? Tenker ikke på det nå, for jeg har hatt det slik med de to andre også..
Har det sånn jeg også..blir skeptisk med en gang jeg kjenner det,men er nok ikke noe farlig:) såg babyen i går:)
Blir litt lettet når det ikke bare er meg :p
Føltes som små blødninger ja og så glad å se at det ikke er noe der!
Går dere med truse innlegg hele tiden? Ser de egentlig ikke anbefaler det, men heller gjerne bytte truse flere ganger for dagen...

Blir litt lettet når det ikke bare er meg :p
Føltes som små blødninger ja og så glad å se at det ikke er noe der!
Går dere med truse innlegg hele tiden? Ser de egentlig ikke anbefaler det, men heller gjerne bytte truse flere ganger for dagen...

Hvem er det som ikke anbefaler å bruke truseinnlegg hele dagen? Har alltid brukt det..Nei,her vil jeg sørge for renslighet..

Hvem er det som ikke anbefaler å bruke truseinnlegg hele dagen? Har alltid brukt det..Nei,her vil jeg sørge for renslighet..
Leste det et sted, da truseinnlegg kan gjøre det vanskeligere å puste.
Truseinnlegg blir nok brukt her uansett så lenge jeg føler behov...

Jeg hadde ikke det slik første gang. Men legen på mandag får nok spørsmål, så da får jeg se hvor mye en turnuslege kan svare på ihht graviditet :p
Hvert svangerskap kan jo være så ulikt så kan være helt normalt denne gangen selv om du ikke hadde det sist:) Lykke til hos turnuslege:)

Angelise: du får oppdatere når du har vært med legen☺ skulle likt å visst hva det er jeg også:p

Angelise: du får oppdatere når du har vært med legen☺ skulle likt å visst hva det er jeg også:p
Det skal jeg gjøre :) litt i tvil på hvor mye turnuslegen kan svare på... :p

Vært med legen Angelise?☺

Back
Topp