Svake tester

Jolly

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg trenger innspill fra dere kloke damer! Jeg testet svakt positiv ca 7-9 dpo og har i 5 dager hatt de samme svake testene. Fikk en CBD med gravid 1-2 i går. Men en nesten usynlig strek på en test i dag! Kjemisk graviditet???
Ikke lett å bare å vente å se kjenner jeg :(

Jeg trenger innspill fra dere kloke damer! Jeg testet svakt positiv ca 7-9 dpo og har i 5 dager hatt de samme svake testene. Fikk en CBD med gravid 1-2 i går. Men en nesten usynlig strek på en test i dag! Kjemisk graviditet???
Ikke lett å bare å vente å se kjenner jeg :(
Jeg tok denne i går! Hcg var da på 36000:) for 8 dager siden tok jeg en test som var kjempesterk og hcg var da 3300!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    127,2 KB · Visninger: 53
Hmm, ikke lett å forstå seg på dette. Samboer sier jo bare at har du ikke tatt en test som sier du er gravid da. Da er du jo det :oops: Får jo bare vente å se!
Fin test det der da!

Hmm, ikke lett å forstå seg på dette. Samboer sier jo bare at har du ikke tatt en test som sier du er gravid da. Da er du jo det :oops: Får jo bare vente å se!
Fin test det der da!
Det er helt sant da! Får du to streker så er du gravid! Ja, jeg vet at det er to streker, men når jeg sammenlignet med de sterke testene jeg fikk for en uke siden så ble jeg bekymret! Så vi må tenke at vi er gravid og nyte det:) hvis krisen skulle inntreffe og vi mister så kunne vi ikke gjort noe fra eller til! :)

Det er helt sant da! Får du to streker så er du gravid! Ja, jeg vet at det er to streker, men når jeg sammenlignet med de sterke testene jeg fikk for en uke siden så ble jeg bekymret! Så vi må tenke at vi er gravid og nyte det:) hvis krisen skulle inntreffe og vi mister så kunne vi ikke gjort noe fra eller til! :)

Enig! Får bare prøve å slappe av :)

Så lenge du ikke har mensen så er du nok gravid. Kjemisk graviditet er vel ganske uvanlig

Mensen er fraværende, men har litt varierende sykluser. Uansett takk for oppmuntringen! Skal prøve å nyte øyeblikket! Får som palmesus skrev ikke gjort noe fra eller til uansett :)

Back
Topp