Skravletråd

Nei. Det ble overhode ikke for mye. Enkelt , pent og kult:DHvor mye betalte du for den?:)

Ja den ble som jeg ville uten at jeg visste helt åssen jeg ville ha det.. haha
Betalte 2500kr :)

Nei, hehe. Trenger ikke navnene flere plasser liksom;)
Du får tatoere en kake på ryggen, haha

Vis vedlegget 88108 Vis vedlegget 88109
Har disse 2.

Ønsker noe som symboliser Oliver og evt. de andre barna vi får.

Hahaha ja en stor muffins :D:P hahaha..

Kjempe fine! Hvor har du dem?
Symbol er også fint :D har hatt lyst på stjerner også :P men får se om jeg tar det en annen gang :)

Hahaha ja en stor muffins :D:p hahaha..

Kjempe fine! Hvor har du dem?
Symbol er også fint :D har hatt lyst på stjerner også :p men får se om jeg tar det en annen gang :)

Haha:) Bakedamen liksom;)

På hver underarm fremme ved håndleddet.
De er jeg veldig glad i. Min søster har lik den hvor det står søss<3

Jeg lurer jo på en leopardmamma og med ungene sine, haha
Eller et armbånd, og på armbåndet er det diamanter. En diamant for hver barn;)

Hehe, ok. Går jo greit det så sant man går til flinke folk;)

Jada.. og jeg kjenner flere som har gått til han, og sett bilder på Facebook-siden hans av det han har gjort..så jeg følte meg trygg med å gå til han :) også vet jeg jo hvem han er fra før da..ikke at jeg kjenner han, men "alle" på rjukan vet hvem han er :P haha

Haha:) Bakedamen liksom;)

På hver underarm fremme ved håndleddet.
De er jeg veldig glad i. Min søster har lik den hvor det står søss<3

Jeg lurer jo på en leopardmamma og med ungene sine, haha
Eller et armbånd, og på armbåndet er det diamanter. En diamant for hver barn;)

Håndleddet er så fint :D jeg ville ha det når Liana ble født.. ha Emira og Liana på håndleddene! Men så ble jeg jo gravid igjen :P haha har desverre ikke 3 håndledd.. hahaha

Ja de to syns jeg hørtes veldig fine ut! Greit å ha en som man kan bygge på lissom :)

Jada.. og jeg kjenner flere som har gått til han, og sett bilder på Facebook-siden hans av det han har gjort..så jeg følte meg trygg med å gå til han :) også vet jeg jo hvem han er fra før da..ikke at jeg kjenner han, men "alle" på rjukan vet hvem han er :p haha

Veldig greit det da. Så føler man seg trygg liksom:)
Syns du det var vondt:P?

Håndleddet er så fint :D jeg ville ha det når Liana ble født.. ha Emira og Liana på håndleddene! Men så ble jeg jo gravid igjen :p haha har desverre ikke 3 håndledd.. hahaha

Ja de to syns jeg hørtes veldig fine ut! Greit å ha en som man kan bygge på lissom :)

Men skal bare ha en av de to jeg nevnte da, men vet ikke hvem. Jeg er jo veldig glad i leoparder:P haha...Men redd det blir voldsomt med en leopardfam liksom, hoho:D Kanskje mer safe med diamantene;)

Nei, haha. Du hadde trengt 3 du:P

Veldig greit det da. Så føler man seg trygg liksom:)
Syns du det var vondt:P?

Ja jeg tenkte at det skulle gå fint :)

Syns ikke det var så vondt egentlig.. mer ubehagelig ;) men var noen punkter som var verre en andre :P hva syns du? Sikkert mer vondt ved håndleddet å..

Men skal bare ha en av de to jeg nevnte da, men vet ikke hvem. Jeg er jo veldig glad i leoparder:P haha...Men redd det blir voldsomt med en leopardfam liksom, hoho:D Kanskje mer safe med diamantene;)

Nei, haha. Du hadde trengt 3 du:P

Hva med en leopard av noe slag med diamanter rundt eller noe sånt? Diamantene er for hvert barn eller noe?

Ja jeg tenkte at det skulle gå fint :)

Syns ikke det var så vondt egentlig.. mer ubehagelig ;) men var noen punkter som var verre en andre :p hva syns du? Sikkert mer vondt ved håndleddet å..

Haha, nei.Altså. Det trenger vi ikke snakke om:P haha.
Besvimte med den ene;) Men det var nå ikke fordi det var så veldig vondt, men har jo det der sprøytegreiene mine også var det noe blod:P I tilegg var jeg ikke helt meg selv da. Haha. jaja. Litt flaut;)

Den andre gikk som en lek, men var jo også veldig fort gjort;)

Hva med en leopard av noe slag med diamanter rundt eller noe sånt? Diamantene er for hvert barn eller noe?

Ja, jo. Kanskje. Ikke dum ide;) Takk:)
Må be min søster tegne noen forslag;)
Har litt tid da, for ikke gravid enda engang:P

Haha, nei.Altså. Det trenger vi ikke snakke om:P haha.
Besvimte med den ene;) Men det var nå ikke fordi det var så veldig vondt, men har jo det der sprøytegreiene mine også var det noe blod:P I tilegg var jeg ikke helt meg selv da. Haha. jaja. Litt flaut;)

Den andre gikk som en lek, men var jo også veldig fort gjort;)

Såpass ja:D:P ikke greit om man har litt skrekk for nåler heller da! Jeg blødde ikke noe :) men merket at det var verst ved "E"en siden det er tynnere hud der.. og syns han holdt på i evigheter akkurat der:P hahaha..

Back
Topp