Da var det over

Å nei:( Det har ikke gått så bra:( Så dumt å lese.... Håper virkelig at ting ordner seg raskt og at du blir raskt gravid igjen ! Min dom faller på torsdag føler jeg.

Det var trist å høre! Har hatt en MA selv da embryoet var 9 uker gammelt. Jeg fikk også cytotec, kvalmestillende og smertestillende. Det hele var over på noen timer, uten store smerter. Jeg syntes, sikkert som du, at det var verst å gå å bekymre seg, og ikke vite om det var liv nedi der. Det føltes godt å få en avslutning på det. Etter at kroppen kom seg i gjenge var det bare å kjøre på igjen. Ble gravid på 4 pp etter denne hendelsen.
Ønsker deg lykke til, og sender gode tanker!
Tusen takk, betryggende å høre og gleder meg til å få en avslutning som du sier <3

Uff, så trist! Sender deg en stor klem :Heartpink

Inne og sniker til dere her inne.

Håpet virkelig det skulle gå bra for deg Rock Mommy og at du skulle slippe det samme som meg nå, jeg fikk jo vite den 3 nov at mitt foster var dødt, måtte vente til fredag 7 nov før jeg fikk tablettene som skulle hjelpe ting ut og tok så de, 6 timer etter at de var tatt fikk jeg sammentrekninger og pitte litt blødning, men det stoppet opp etter noen timer igjen, men i går kveld fikk jeg plutselig rie lignende smeter, og så kom det plutselig ut en klump (detaljene på hvordan den så ut sier jeg ikke her for er ikke alle som takler det) og kun kort tid etter at denne klumpen kom ut så begynte jeg og blø igjen og nå blør jeg masse og har en god del mens/rie liknende smerter, pratet med de på KK i dag igjen og de sa at ut i fra beskrivelsen av klumpen så var det nok det det døde fosteret som kom ut, så nå gleder jeg meg bare til jeg er ferdig og blø slik at livet kan bli normalt igjen.

Håper virkelig du får en smertefri utstøtning og at du slipper å plages med det samt at spiren sitter fort hos dere igjen.

Klem <3

Fikk svar fra legen idag, hcg verdiene er veldig lave og det har nok vært en SA. Skal til ultralyd og sjekka hva som må gjøres siden det forsatt er noe der inne.

Noen med erfaringer på dette som vet hva jeg skal gå igjennom nå?

Lykke til videre til dere andre <3

Så trist:/ Hva lå verdiene dine på og hvor langt var du kommet? Skal selv inn på onsdag for å sjekke etter å ha målt lavt.. Steg fra 1400 til 4700 på seks dager :(

Nei, så trist for dere at det gikk galt. Jeg mista i sa i vår, 10+3, og det var helt uten smerter. Håper du og mannen din kan være sammen om dette. Mannen min satt på badet med meg hele tida, og det tror jeg har vært med på at vi begge kom greit igjennom dette. Ønsker dere lykke til!

Nei, så trist for dere at det gikk galt. Jeg mista i sa i vår, 10+3, og det var helt uten smerter. Håper du og mannen din kan være sammen om dette. Mannen min satt på badet med meg hele tida, og det tror jeg har vært med på at vi begge kom greit igjennom dette. Ønsker dere lykke til!
Takk! Han har vært helt fantastisk hele veien og spesielt idag. Jeg har en bra mann, som er litt nedstemt, men vi klarer oss igjennom dette!

Dette var virkelig trist å høre :(
Lykke til videre! Håper spira sitter fast snart for deg!

masse klemmer fra meg!

Får så vondt av deg. Det virker som du tar det veldig bra, ønsker deg masse lykke til videre. Har der vært på ul?

Takk! Han har vært helt fantastisk hele veien og spesielt idag. Jeg har en bra mann, som er litt nedstemt, men vi klarer oss igjennom dette!

ta godt vare på hverandre og plei kjærligheten. Kos dere og gå på date, grin om dere føler for det, spander på dere noe godt og bare vær kjærester. Vi har opplevd det samme som dere, men tilslutt fikk vi en nydelig sønn som var verdt alt. Av og til lar den perfekte ungen vente på seg ❤️

ta godt vare på hverandre og plei kjærligheten. Kos dere og gå på date, grin om dere føler for det, spander på dere noe godt og bare vær kjærester. Vi har opplevd det samme som dere, men tilslutt fikk vi en nydelig sønn som var verdt alt. Av og til lar den perfekte ungen vente på seg ❤️
Tusen takk, det trøsta godt :-) ahus imorra så håper jeg får det jeg trenger der :-) ser frem til ny prøveperiode ;-)

Back
Topp