Skravletråd

Ja veldig vanskelig å sette priser på sånt! Får håpe du får solgt noe da :D

Skal ha navnene til barna på underarmen :) tenker på en fin skrift og noe småpynt rundt eller noe.. han som skal gjøre det, skulle lage noen skisser så vi har noe å gå ut ifra :D gleeeeder meg!

Håper det. Lar prisene stå litt til og hvis ingen viser interesse senker jeg de noe;)

Det blir nok bra ja:) Hvor stor skal den være da?

Håper det. Lar prisene stå litt til og hvis ingen viser interesse senker jeg de noe;)

Det blir nok bra ja:) Hvor stor skal den være da?

Jeg vet ikke helt enda jeg :P men vil ikke ha voldsomme greiene da!

Jeeez, snopesyk. Også på en mandag. Nettop vært helg og spist alt for masse snop.
Avhengig av sukker jeg? Åhh neida:P

Huff:S

Jeeez, snopesyk. Også på en mandag. Nettop vært helg og spist alt for masse snop.
Avhengig av sukker jeg? Åhh neida:P

Huff:S

Haha jeg satt med en liten sjokolade igår:eek: sånn er det når man går sulten inn i butikken :P

Her er min tatovering :D er super fornøyd! :D:D:D og glad jeg endelig fikk gjort det!
1415732276982.jpg
1415732285648.jpg

Selv blir jeg ikke enig med meg selv angående tatoering:P Så vanskelig..

Åh, se der ja. Likte skriften utrolog godt:D Gratiss med tattoo:D Detaljen med hjerter var også fin;)

Ja syns det ble fint :D hjertene var min idé :P ellers hadde han laget skisse over skrift lissom.. for jeg sa jeg ville ha noe jentete og litt pyntete tatovering, men ikke for mye lissom :)

Selv blir jeg ikke enig med meg selv angående tatoering:P Så vanskelig..

Haha nei om jeg skal ha flere i fremtiden, så skjønner jeg ikke hva det skulle vært :P haha.. kan ikke ta navnene om igjen :P

Åssen tatovering(er) hadde du da? Syns å huske du skrev at du har? :)

Ja syns det ble fint :D hjertene var min idé :p ellers hadde han laget skisse over skrift lissom.. for jeg sa jeg ville ha noe jentete og litt pyntete tatovering, men ikke for mye lissom :)

Nei. Det ble overhode ikke for mye. Enkelt , pent og kult:DHvor mye betalte du for den?:)

Haha nei om jeg skal ha flere i fremtiden, så skjønner jeg ikke hva det skulle vært :p haha.. kan ikke ta navnene om igjen :p

Åssen tatovering(er) hadde du da? Syns å huske du skrev at du har? :)

Nei, hehe. Trenger ikke navnene flere plasser liksom;)
Du får tatoere en kake på ryggen, haha

CIMG2898.JPG CIMG2900.JPG
Har disse 2.

Ønsker noe som symboliser Oliver og evt. de andre barna vi får.

Back
Topp