Tirsdag 11.11

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva gjør alle i dag? :p
Jeg har lunchpause nå og skal snart i gang med gruppearbeid. Vi har fått en ganske grei pekepinn på hva vi får til hjemmeeksamen og skal jobbe med det :)
Holder på her til kl 15 og da skal jeg hente T på sfo (det ble litt tull med lapp/beskjed i går også, så nå er jeg litt lei!), sørge for at han kommer seg trygt hjem ;)
Han skal på turn senere, det tror jeg pappaen skal få være med på slik at jeg får litt tid med Lillebror.
Sistnevnte sliter veldig med å sovne om kvelden, og de to siste dagene har han sovet mye på dagen, og til nærmere 14.30. Så da gav ejg beskjed til barnehagen i dag om å ikke la han sove lenger enn til kl 14, så får vi se om det hjelper.
Ha en fortsatt fin dag :D
 
Hva gjør alle i dag? :p
Jeg har lunchpause nå og skal snart i gang med gruppearbeid. Vi har fått en ganske grei pekepinn på hva vi får til hjemmeeksamen og skal jobbe med det :)
Holder på her til kl 15 og da skal jeg hente T på sfo (det ble litt tull med lapp/beskjed i går også, så nå er jeg litt lei!), sørge for at han kommer seg trygt hjem ;)
Han skal på turn senere, det tror jeg pappaen skal få være med på slik at jeg får litt tid med Lillebror.
Sistnevnte sliter veldig med å sovne om kvelden, og de to siste dagene har han sovet mye på dagen, og til nærmere 14.30. Så da gav ejg beskjed til barnehagen i dag om å ikke la han sove lenger enn til kl 14, så får vi se om det hjelper.
Ha en fortsatt fin dag :D
Hva skjedde i går da?

Får håpe sovingen løser seg med minsten da!

Her har vi motsatt problem, hun får ikke sove godt nok i bhg og er veldig sliten om ettermiddagen og DA får hun ikke sove om kvelden :confused: Hun sovner så mye lettere om kvelden dersom hun har sovet godt på dagen, tydelig at overtrøtthet ikke funker for oss. Men kan liksom ikke tvinge henne til å sove lengre heller :p
 
Hallo :)
Kommet meg tilbake til Uit nå jeg...noe demotivert da, kom kl 11 idag :p

Har funnet meg litt lesestoff og laget et tankekart over ting jeg skal jobbe litt med denne uken. Men blir nok ikke så lange dager. Kjenner mørketida begynner å tære på energien nå :confused:

Skal lese litt og drikke kaffe nå. Selv om jeg er trett og lei var det utrolig deilig å komme seg ut hjemmefra og GÅ til Uit idag. :) Blir fort lei av å gå hjemme hele tiden, så nå gleder jeg meg veldig til å komme ut i jobb :D

Hermine hoppa inn i bhg idag, og hadde ikke tid til å vinke hadet engang :) Men hun forlangte at pappan skulle hente henne idag, så da blir det slik ;)
 
Se hva jeg fant på gulvet inne igår...
Holdt på å tisse på meg.. Aldri sett en lignende form på en edderkopp før, har dere?ImageUploadedByBV Forum1415719104.061136.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hva skjedde i går da?

Får håpe sovingen løser seg med minsten da!

Her har vi motsatt problem, hun får ikke sove godt nok i bhg og er veldig sliten om ettermiddagen og DA får hun ikke sove om kvelden :confused: Hun sovner så mye lettere om kvelden dersom hun har sovet godt på dagen, tydelig at overtrøtthet ikke funker for oss. Men kan liksom ikke tvinge henne til å sove lengre heller :p
De tulla med beskjeden fra meg og sendte han ikke hjem til avtalt tid :p

Har tenkt på om han kan være overtrøtt, men det virker ikke slik. Begynner legging nå straks for å være sikker :)
 
Se hva jeg fant på gulvet inne igår...
Holdt på å tisse på meg.. Aldri sett en lignende form på en edderkopp før, har dere?Vis vedlegget 88063


Sent from my iPad using BV Forum

Syns den så kjent ut jeg.. hehe men så har jeg aldri tid til å studere edderkopper fordi jeg har det så travelt med å løpe vekk.. haha
 
Idag har dagen flydd langt av sted! Som dere har sett på snap, så har jeg tatovert meg idag :D tok 2,5 timer, også brukte vi kansje 30 min på å "planlegge" først ;) så var det full fart til bhg for å hente barna! :) og da har det jo gått i ett etter det..men nå er de lagt:D bare Emira som leker litt i senga ;)

Det røde begynner å gå vekk nå, men er litt sårt enda..og imårra må jeg kjøpe salve og vaselin :)
1415732023812.jpg
 
Back
Topp