Tirsdag 11.11

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 11 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Hva gjør alle i dag? :p
    Jeg har lunchpause nå og skal snart i gang med gruppearbeid. Vi har fått en ganske grei pekepinn på hva vi får til hjemmeeksamen og skal jobbe med det :)
    Holder på her til kl 15 og da skal jeg hente T på sfo (det ble litt tull med lapp/beskjed i går også, så nå er jeg litt lei!), sørge for at han kommer seg trygt hjem ;)
    Han skal på turn senere, det tror jeg pappaen skal få være med på slik at jeg får litt tid med Lillebror.
    Sistnevnte sliter veldig med å sovne om kvelden, og de to siste dagene har han sovet mye på dagen, og til nærmere 14.30. Så da gav ejg beskjed til barnehagen i dag om å ikke la han sove lenger enn til kl 14, så får vi se om det hjelper.
    Ha en fortsatt fin dag :D

2. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hva skjedde i går da?

Får håpe sovingen løser seg med minsten da!

Her har vi motsatt problem, hun får ikke sove godt nok i bhg og er veldig sliten om ettermiddagen og DA får hun ikke sove om kvelden :confused: Hun sovner så mye lettere om kvelden dersom hun har sovet godt på dagen, tydelig at overtrøtthet ikke funker for oss. Men kan liksom ikke tvinge henne til å sove lengre heller :p

• Liker Liker x 1
  3. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hallo :)
    Kommet meg tilbake til Uit nå jeg...noe demotivert da, kom kl 11 idag :p

Har funnet meg litt lesestoff og laget et tankekart over ting jeg skal jobbe litt med denne uken. Men blir nok ikke så lange dager. Kjenner mørketida begynner å tære på energien nå :confused:

Skal lese litt og drikke kaffe nå. Selv om jeg er trett og lei var det utrolig deilig å komme seg ut hjemmefra og GÅ til Uit idag. :) Blir fort lei av å gå hjemme hele tiden, så nå gleder jeg meg veldig til å komme ut i jobb :D

Hermine hoppa inn i bhg idag, og hadde ikke tid til å vinke hadet engang :) Men hun forlangte at pappan skulle hente henne idag, så da blir det slik ;)

• Liker Liker x 1
  4. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Se hva jeg fant på gulvet inne igår...
    Holdt på å tisse på meg.. Aldri sett en lignende form på en edderkopp før, har dere? ImageUploadedByBV Forum1415719104.061136.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

5. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

De tulla med beskjeden fra meg og sendte han ikke hjem til avtalt tid :p

Har tenkt på om han kan være overtrøtt, men det virker ikke slik. Begynner legging nå straks for å være sikker :)

• Liker Liker x 1
  6. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ish så ekkel!

7. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja, ikke sant? :p

8. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Har ikke dere katter som kan ta seg av slike da? :p

9. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Gjør de det? :-D Vet ikke noe om katter jeg haha... Den ble fort fjernet. . Og ikke av meg :)

10. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Syns den så kjent ut jeg.. hehe men så har jeg aldri tid til å studere edderkopper fordi jeg har det så travelt med å løpe vekk.. haha

11. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Idag har dagen flydd langt av sted! Som dere har sett på snap, så har jeg tatovert meg idag :D tok 2,5 timer, også brukte vi kansje 30 min på å "planlegge" først ;) så var det full fart til bhg for å hente barna! :) og da har det jo gått i ett etter det..men nå er de lagt:D bare Emira som leker litt i senga ;)

Det røde begynner å gå vekk nå, men er litt sårt enda..og imårra må jeg kjøpe salve og vaselin :)
    1415732023812.jpg

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden