Lege imorgen tidlig :)

Ida Margrethe

Betatt av forumet
Jepp, da blir det min tur til å ta en tur til legen. Kvalmen tar overhånd og har lite å gå på..

Ellers vil jeg be ham om en henvisning til tidlig ul for å sjekke at alt er iorden. Håper kanskje han kan finne hjertelyd, men er usikker på om han gjør det.. Uansett så skjer det noe imorgen og jeg er spent :-)

Hvordan får dere henvisning til UL av legen? Legene i Oslo opplever jeg er veldig strenge på å henvise til UL hvis ikke man har mistet før, eller at det er god grunn til undersøkelse..

Jeg har mistet før.. Men trodde uansett ikke at det var så strengt? Ihvertfall ikke her på Karmøy. :-)

Det er veldig varierende hvor strenge de er.. Har sikkert noe å gjøre med kapasiteten i kommunen.

Lykke til i morgen Ida Margrethe!
Venter spendt på svar.

Det er veldig varierende hvor strenge de er.. Har sikkert noe å gjøre med kapasiteten i kommunen.

Lykke til i morgen Ida Margrethe!
Venter spendt på svar.
Tusen takk! :-)

Lykke til! Spennende om du får høre hjertet :)

Takk dere, nå må jeg sutre litt..
Fikk sms om at timen min imorgen måtte utgå og så ble jeg satt opp på torsdag, men da er jeg opptatt med jobben! Åååå! Er det mulig?? Har venta leeenge på den legetimen :-(

Takk dere, nå må jeg sutre litt..
Fikk sms om at timen min imorgen måtte utgå og så ble jeg satt opp på torsdag, men da er jeg opptatt med jobben! Åååå! Er det mulig?? Har venta leeenge på den legetimen :-(
Ja det skjønner jeg ! Godt det bare ble 1 dag forskjøvet i det minste !

Ja det skjønner jeg ! Godt det bare ble 1 dag forskjøvet i det minste !
Ja, jeg vet det, men da kan jeg ikke pga et møte med jobben :-( Men har nå sendt dem en melding og trygler om å få komme inn snart, sitter på jobb å svimler av trøtthet og kvalme..

Så flott at det ordnet seg for deg. Håper du får den hjelpen du vil ha. :-)

Takk! Ikke lenge til nå :-)

Lykke til hos legen :)

Back
Topp