Det er det nok ikke nei. Eller, ikke på selve fødestua da. Men på rommet da vi venta. Var jo lørdagskveldWhaat? Er det lov?? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det nok ikke nei. Eller, ikke på selve fødestua da. Men på rommet da vi venta. Var jo lørdagskveldWhaat? Er det lov?? Hehe
Usj... Det er så typisk !!! Jeg kom på nå at jeg glemte å kjøpe nye halsbranntabletter idagDritsmart med masse grillkrydder, halsbrann![]()
HeheDet tenkte jeg også med det samme![]()
Ååh? Hadde aldri min mann gjort tror jegDet er det nok ikke nei. Eller, ikke på selve fødestua da. Men på rommet da vi venta. Var jo lørdagskveld![]()
Oj. Det gidder jeg aldriSitter faktisk på bv på pc for første gang! Det er uvant!![]()
NeeeiUsj... Det er så typisk !!! Jeg kom på nå at jeg glemte å kjøpe nye halsbranntabletter idag![]()
Oj. Det gidder jeg aldri![]()
Fornuftig. Det funker dårlig her.... Han skal bort til helga også. Men etter det får han værsegod holde seg hjemme! Da er det 4,5 uke til termin liksom.Ååh? Hadde aldri min mann gjort tror jegHehe . Han vil ikke ta seg en øl nå en gang
![]()
Fikk ikke tyggis av apoteketNeeeimå til innkjøp av ny tyggis straks.
Hehe var det den nye pcen ?Nei, skjønner ikke så mye av det endaMen må no prøve da! Men nå skjønner ikke jeg så mye av denne pcn heller da
![]()
Ja da må han bare holde seg i nærheten av degFornuftig. Det funker dårlig her.... Han skal bort til helga også. Men etter det får han værsegod holde seg hjemme! Da er det 4,5 uke til termin liksom.
Hehe var det den nye pcen ?![]()
Hehe . Har hatt vår i to eller tre år nå, og jeg har kanskje brukt den 5 gangerJepp. Mac, skjønner ikke noe av den her jeg. Får ikke til noe som helst![]()
3 store pakker står på stua mi,den som var så ryddig før i dag..
Hehe . Har hatt vår i to eller tre år nå, og jeg har kanskje brukt den 5 ganger![]()
Var alt jeg hadde kjøpt fra før.. En pakke fra toysr us, to fra stylepit..Hva har du kjøpt nå igjen da?![]()
Var alt jeg hadde kjøpt fra før.. En pakke fra toysr us, to fra stylepit..