Alle gode ting er tre?

Det skal gå fort, og det er veldig spennende. :)

Det går ikke fort i det hele tatt. Dagen i dag har vart lenge. Og det er ikke lunsj engang.

Uka kan gå fortere, vi får se

Sender deg en god vente-klem ♥

Takk, det trengs

Jeg kan sende i fleng. Vil gjerne at du skal føle at det går fort til mandag. Jeg har egentlig en ganske fin dag, men nå er jeg veldig trøtt. Pussig nok... Så nå synes jeg at klokka går tregt. Sender deg en god klem til. Jeg er så spent på timen din. ♥

Jeg skal heldigvis snart hjem. Det blir bra. Hente unger, lage mat. Vi tar kveldsmat til middag og middag til kvelds i dag, for mannen kommer hjem rundt 18.

Håper mannen snart får mindre oppgaver og mer familietid. ♡

Ja. Jeg er spent på desember og etter det, og ja, hvordan det blir og hva dere bestemmer dere for som løsning. Mannen må være mer hjemme på sikt hvert fall. På en eller annen måte.

Han kom hjem, leste med ungene mens jeg laget middag, spiste sammen, la puslespill med yngste, deltok i kveldsstellet og nå legger han dem tenker jeg.

Mannen fungerte topp som far og husfar i går. Leste og puslet, handlet, la unger og gikk tur med hunden.

Det er kjekt å se at han får med seg det han også.

Jeg har svømt 600 meter i dag, litt mer enn jeg begynte med. Formen er ikke bra, men bittelitt bedre. Jeg kommer meg sakte men sikkert. Det er godt å svømme.

Og så er det under ei uke til gyn!!!

Under en uke! :D :D :D

Så godt at han hadde en ordentlig dag med dere i går. :)

Ja, det gjorde godt det. Han skal i teorien ha to rolige uker på jobb nå, så vi får se

Ja, det gjorde godt det. Han skal i teorien ha to rolige uker på jobb nå, så vi får se

Det passer kanskje bra for aksjeinnlegg også. :)

Han får i alle fall tid til å være med til gyn.

For han kom til sengs to timer etter at jeg sovnet i går

Synes han skal legge seg litt tidligere noen dager i mellom nå fremover.

Må jo det fremover. Han er ikke vanskelig å be om jeg sier at det er denne og neste uke som gjelder.

Onsdag. CD 12.

Dagene løper ikke akkurat fort. Men de går nå

De går. Ikke fort. De går allikevel på et vis.

Back
Topp