Mandagen, 10. nov

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo!
Eldste er sendt av gårde på skolen, og minsten er (noe motvillig) levert i barnehagen. Vi rakk akkurat å komme før samling.
Jeg skal pusle litt hjemme før jeg skal på skolen. Har kveldsundervisning 17-21 i dag, men skal også på møte med studieutvalget kl 14. Så da blir middagen der borte i dag.
Håper dere får en fin dag! :D
 
Hallo!
Eldste er sendt av gårde på skolen, og minsten er (noe motvillig) levert i barnehagen. Vi rakk akkurat å komme før samling.
Jeg skal pusle litt hjemme før jeg skal på skolen. Har kveldsundervisning 17-21 i dag, men skal også på møte med studieutvalget kl 14. Så da blir middagen der borte i dag.
Håper dere får en fin dag! :D

Ojj, det var full timeplan på deg idag:) Effektiv det er du jaggu meg;) Godt og ta det litt rolig hjemme før du skal på farta:)
Ha en fin dag du og, søta:)
 
Jentene er i skole og bhge:) Har fått rydda kjøkkenet og støvsugd, ellers skal jeg kose med minsten idag. Han er forkjølet, så valgte og holde han hjemme idag:) Har noe ala influensa selv nå, så greit med en rolig dag kjenner jeg. Aner ikke hva middagen blir for noe idag, laga ribbe til farsdagen igår, så blir noe som ikke er altfor avansert idag;)
Ønsker dere alle en fin dag:):)
 
Hallo :)

Vi tok en rolig mandagsmorgen, jeg skal bare puske litt hjemme idag. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre nå liksom :p

Må forberede meg til eksamen på et vis, må bare finne ut hvordan ;)

Hermine ble levert kl 09, litt usikker først etter 10 dager hjemme. Hun ville veldig gjerne i barnehagen, så det var utrolig deilig :D Men var litt beskjeden da hun kom inn der, så i morgen må vi nok levere til frokost ;)

Nå skal jeg se litt på stillingsanonser, se litt på oppgaven min og så skal jeg lage sei i kokkosmelk til middag :)
 
Jentene er i skole og bhge:) Har fått rydda kjøkkenet og støvsugd, ellers skal jeg kose med minsten idag. Han er forkjølet, så valgte og holde han hjemme idag:) Har noe ala influensa selv nå, så greit med en rolig dag kjenner jeg. Aner ikke hva middagen blir for noe idag, laga ribbe til farsdagen igår, så blir noe som ikke er altfor avansert idag;)
Ønsker dere alle en fin dag:):)
Koselig å være hjemme når man ikke er helt i slaget :)

God bedring til dere begge!
 
Hallo!
Eldste er sendt av gårde på skolen, og minsten er (noe motvillig) levert i barnehagen. Vi rakk akkurat å komme før samling.
Jeg skal pusle litt hjemme før jeg skal på skolen. Har kveldsundervisning 17-21 i dag, men skal også på møte med studieutvalget kl 14. Så da blir middagen der borte i dag.
Håper dere får en fin dag! :D
Ha en fin studiedag! :)
 
Hallo :)

Vi tok en rolig mandagsmorgen, jeg skal bare puske litt hjemme idag. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre nå liksom :p

Må forberede meg til eksamen på et vis, må bare finne ut hvordan ;)

Hermine ble levert kl 09, litt usikker først etter 10 dager hjemme. Hun ville veldig gjerne i barnehagen, så det var utrolig deilig :D Men var litt beskjeden da hun kom inn der, så i morgen må vi nok levere til frokost ;)

Nå skal jeg se litt på stillingsanonser, se litt på oppgaven min og så skal jeg lage sei i kokkosmelk til middag :)
Hehe, du finner nok noe å få dagen til å gå med :D
Høres ut som en digg middag!
 
Hallo til dere!

FruH: ønsker deg en fin skoledag (eller kveld) :)


Mammatil2prinsesser&1prins: God bedring til dere begge!;) koselig med en rolig dag sammen med go'gutten :)


Marian87: så bra at Hermine ville i barnehagen:) virker som om hun er trygg der nå:D


Det var tungt å stå opp idag når Liana våkna kl 7..var jo helt mørkt pga regn og tykke skyer! Men våkner så fort jeg har fått stått opp :) ungene ble levert litt før samling og frokost, og jeg har slappet en del av :D sambo gjorde mye her hjemme igår kveld, så da var det ikke så mye mer enn klesvask og bitte litt rydding på meg idag:D

Etterpå må jeg handle og se om jeg finner sånn stoff til å brodere på! Har mye tråder igjen etter 2 like julekalendere, så tror det skal være nok til å lage en til med samme bilde :D

Ha en god mandag, jenter :)
 
FruH; Mye på agendaen idag :)
Mammatil: god bedring til dere begge :) Flink du er på morgen :)
Marian87; godt med rolige morgener.
Anita; uff. . Fælt å stå opp for tiden. .flink samboer du har :-D
 
Barna ble levert til 9. Ferdig kl 15.
Jeg har støvsugd og vasket opp.
Den ene katten hadde bæsja over hele den nye dunjakke mi. Yey! Ble så glad!

Nå ser jeg på "I'm having there baby" ... Trist.....
 
Barna ble levert til 9. Ferdig kl 15.
Jeg har støvsugd og vasket opp.
Den ene katten hadde bæsja over hele den nye dunjakke mi. Yey! Ble så glad!

Nå ser jeg på "I'm having there baby" ... Trist.....
Å nei, så kjipt med jakka :eek:
Er ungene i bhg hver dag? :)
 
FruH; Mye på agendaen idag :)
Mammatil: god bedring til dere begge :) Flink du er på morgen :)
Marian87; godt med rolige morgener.
Anita; uff. . Fælt å stå opp for tiden. .flink samboer du har :-D

Ja helt grusomt å stå opp nå! Hehe

Han er kjempe flink :D
 
Barna ble levert til 9. Ferdig kl 15.
Jeg har støvsugd og vasket opp.
Den ene katten hadde bæsja over hele den nye dunjakke mi. Yey! Ble så glad!

Nå ser jeg på "I'm having there baby" ... Trist.....

Nei så kjedelig med den jakka!!:oops:
 
Ja kjipern det. Men fikk vasket den med en gang :-D

Ja, de er der hver dag. Eskil da? :)
Sist uke var han hver dag da jeg hadde undervisning og mye å lese i tillegg :) det er først nå han har full plass, så vi får se. Nå går det jo mot eksamen og slikt. Men vi tar oss nok litt fri når jeg føler at jeg har tid til det, eller om han virker sliten :)
 
Jeg begynte å gå gjennom gamle tråder for å slette bilder...det er sinnssykt tidkrevende og kjedelig :p Skikkelig upraktisk å måtte bla seg manuelt gjennom alt!
 
Jeg fikk superbra tilbakemelding på det siste arbeidskravet - made my day!
Nå venter 4 timers forelesning :p
 
Back
Topp