Mandagen, 10. nov

Jeg begynte å gå gjennom gamle tråder for å slette bilder...det er sinnssykt tidkrevende og kjedelig :p Skikkelig upraktisk å måtte bla seg manuelt gjennom alt!

Haha ja, jeg tror ikke jeg orker det engang!
 
Barna ble levert til 9. Ferdig kl 15.
Jeg har støvsugd og vasket opp.
Den ene katten hadde bæsja over hele den nye dunjakke mi. Yey! Ble så glad!

Nå ser jeg på "I'm having there baby" ... Trist.....

Noooo, det er lite typisk, da:eek:;) Bra man har en vaskemaskin og slipper og stå med vask for hånd, hadde neppe jeg orka:D
 
Hehe sant...
Lukten er grusom for sure! Haha.
Alt bra, :-D ?

Hahahah, kattemøkk stinker waaaay bad;)

Alt er bra her, formen er ikke helt på topp, men ellers går alt sin vante gang:) Alt bra med dere? Trives dere i det nye huset?:)
 
Vi spiste deilig seifilet i løk-, tomat-, kurry-, og kokkosmelksaus med ris og wokede grønnsaker til middag :)

Gudfaren til Hermine spiste middag sammen med oss. Det er morro å se hvor tillittsfull hun plutselig er blitt. Han har ikke vært her siden bursdagen hennes men hun tok han i hånda og sa "kom, nu skal vi bygge med Duplo" :) Da måtte han bare sette seg på gulvet :p

Nå er det bare sofa og tv. Skal lage litt smoothie og fylle i poser til Hermine :) Blir som regel en smoothie mellom bhg og middag hver dag, så er noe rimeligere å lage selv ;)
 
Hahahah, kattemøkk stinker waaaay bad;)

Alt er bra her, formen er ikke helt på topp, men ellers går alt sin vante gang:) Alt bra med dere? Trives dere i det nye huset?:)
Ja det gjør det virkelig..
Influensa eller?
Tett i hodet og stiv nakke. Men er sliten for tiden.... :-( Ja, vi trives vi. Herlig å bo nære familien.

Hvordan går det med mann og barn, :-D?
 
Vi spiste deilig seifilet i løk-, tomat-, kurry-, og kokkosmelksaus med ris og wokede grønnsaker til middag :)

Gudfaren til Hermine spiste middag sammen med oss. Det er morro å se hvor tillittsfull hun plutselig er blitt. Han har ikke vært her siden bursdagen hennes men hun tok han i hånda og sa "kom, nu skal vi bygge med Duplo" :) Da måtte han bare sette seg på gulvet :p

Nå er det bare sofa og tv. Skal lage litt smoothie og fylle i poser til Hermine :) Blir som regel en smoothie mellom bhg og middag hver dag, så er noe rimeligere å lage selv ;)
Det høres ut som en god middag :)
Og så hyggelig med besøk!!
 
Back
Topp