Å jobbe i jula?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Hvordan fungerer det hos dere?
Byttes det på hvem som jobber i jula?

Jeg har funnet en jobb som tar fri fra 23 sesember og til over nyåret :) så det skal bli deilig iår :D
Alltid jobbet enten jula eller nyttårsaften før.

Jeg har fri fra 19.12, og begynner ikke igjen før 05.01 :D

Jobber jul ja :-) men jobbet julaften i fjor så skal slippe noen år nå :-) hvertfall kvelden. Kan bli nyttår snart da sikkert, men har perm i år :-)

Min kjære har alltid fri hele julen. Jeg jobber i barnehage, så er bare noen enkeltdager vi har åpent. Som regel er det nesten ikke barn, og noe personal som vil jobbe, så har stort sett fri om jeg vil.

Er i permisjon, så jeg har ikke fri :p
På jobben til mannen er de 100 personer, og 10 av de får fri. Hvem som får fri rullerer hvert år.
Er ganske greit med røde dager i år, så mulig han ikke søker om fri i år =)

Sambo jobber også jul dersom det faller seg slik at hans to uker er i julen :-)

Sambo har alltid fri hele jula, men jeg jobber litt. Vi bytter ikke på, for ingen jobber kvelden på julaften eller 1. juledag så det er ikke såååå farlig. I år faller vaktene mine sånn at jeg jobber dagen på julaften, forferdelig kjipt:(

#Happyface fra appen#

Jeg jobber i bhg, så må i utgangspunktet jobbe enkeltdager. Jobber bare 80%, så blir to dager i romjula . Jeg har ønksket å avspasere 23, og en av dager i romjula, så blir ikke så mye uansett :)

Mannen har i utgangspunktet fri i romjula, men de er tre stk som må fordele oppdekningen på en mann. Så da må han nok jobbe en dag eller to. Det som da er greit er at han får dobbelt opp igjen. Lønn og en dag fri til gode.

Her er det jeg som jobber i jula, butikk. Blir fort sene kvelder og man går glipp av litt kos.
Men i år har jeg permisjon :)

Så lenge jeg går i min stilling så kommer det ann på hvordan vaktene mine havner. Jeg pleier å jobbe julaften/nyttårsaften frivillig etter hvem av dagene jeg har frøkna. I år skal hu til faren i jula men siden jeg har hatt perm fra stillingen min har jeg ikke fått satt opp at jeg kan jobbe da. Men jobber helgen mellom jul og nyttår og så jobber jeg gjerne noe ekstra om det er behov for det.

Jeg og en annen delte på å jobbe lille julaften sist. Set var bare fire-fem unger i barnehagen da. I år er det noen annens tur! Det er bare rett og rimelig. Men så spørs det om jeg er i jobb i det hele tatt... :/
Romjula har vi stengt.

Jeg sparer alltid ei ferieuke hvis det er lite røde dager eller jobber litt ekstra og avspaserer hvis det er mange røde dager ;) i år har jeg permisjon :)
Sambo har alltid fri i jula :D

Bytter på :) Jeg må jobbe dag julaften i år, så slipper forhåpentligvis til neste år hvis jeg Fremdeles jobber der :)

Jeg jobber i bhg, så er bare enkeltdager vi har oppe. Gubben kan ta fri alle dager om han vil. Bytter litt på om vi er på jobb eller har fri. I år tenkte vi å jobbe 22./23. Og ta fri de andre to.

Vi har stengt i romjulen. Jobber lillejulaften bare. Mannen min er på sjøen denne jula...

Jeg har fri , alltid , men mannen arbeider i år .

Back
Topp