Skravletråd :)

Hei jenter ! Tilbringer helgen i Stavanger ! Hva skjer hos dere ?
Mini her er fortsatt syk, så lite som skjer annet enn at jeg brukes som soveplass, trøsteplass og koseplass.. Hva skjer i stavanger?

Her lager gubben pinnekjøtt. Og jeg er sliten kvalm og har noe som kjennes ut som rier innimellom. Konkludert med at jeg har vondt i magen bare :D

Her lager gubben pinnekjøtt. Og jeg er sliten kvalm og har noe som kjennes ut som rier innimellom. Konkludert med at jeg har vondt i magen bare :D
Ååååh, pinnekjøtt ❤️ gleder meg til jul :D

Åå så kjedelig :( besøker en vennine :)
Ja, er første gang han er syk og han skjønner jo rent lite av det hele... Så er mye grining :(

Så koselig da :) skulle vært og besøkt noen venninner jeg også, men litt for mye å gjøre for tiden.

Du må ha sånn kuler inni. Eller kjøpe deg ny uten pose. Klarer ikke den støvsug-lukta :oops:

Filteret er tett... må ha nytt filter.
Hva slags kuler?
Har en som bruker vann, men den suger så dårlig :(

Kjøpte seg aquavit også han :)
Det har jeg aldri smakt på :p er ikke aå glad i alkohol til mat, så takker som regel pent nei og har dermed aldri smakt aquavit. Har en mistanke om at jeg ikke liker det uansett :p

Hei. Håper du får en fin helg:) Her har vi vært en tur i byen og jeg har bakt til farsdag i morgen:)

Det har jeg aldri smakt på :p er ikke aå glad i alkohol til mat, så takker som regel pent nei og har dermed aldri smakt aquavit. Har en mistanke om at jeg ikke liker det uansett :p
Det er ikke noe godt. Smaker sprit. Men jeg har ikke peiling på sånt heller da :p

Filteret er tett... må ha nytt filter.
Hva slags kuler?
Har en som bruker vann, men den suger så dårlig :(
Sånn kuler med duft!
Haha:D duft er så kårni ord!

Back
Topp