Blødning.

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Er det noen som har erfaring med blødning i svangerskapet? Som det har gått bra med? Begynte å blø i kveld. Fikk 4 skikkelige krampetak i mage og rygg, men så ga det seg. Var en del blod på papiret første gang jeg tørket, nå er det bare litt. Kom noen bittesmå mørke koaguler ( like store som nålhode). Livredd for at dette går galt etter 5 år prøving :/ vet ikke hvor langt jeg er på vei grunnet manglende mens på grunn av pcos og stoffskifte.

Har ikke opplevd det selv, men har lest mange historier om svangerskap som har gått bra til tross for blødninger. Ville kontaktet lege i morgen bare for å utelukke ting :) Sender deg en god klem!

Håper det:) Ringte med legevakta som ba meg ligge flatt og ta det helt med ro så lenge. Så får prøve å slappe helt av selv om det ikke er så lett.

Jeg blødde i begge svangerskapene jeg har hatt, og det gikk bra. Hadde ingen smerter når jeg blødde. Man får veldig skjøre blodårer under svangerskapet.

Ser ut som det har stoppa nå. Har en del mensen murringer nå, men ingen smerter. Håper så inderlig at det ikke skjer noe mer nå.

Hvis de mensmurringene blir sterkere bør du ringe legen og få en sjekk i morgen:) ellers er jo murringer tegn på at livmora vokser :) Håper det går bra med deg!

Håper det ikke er noe farlig:) mange som blør tidlig i svangerskapet uten at det har noe å bety:) god klem <3

Ja, jeg blødde en del ganger under første svangerskap, men uten smerter. Første gang var jeg 8 uker på vei. De fant aldri noe gale på ultralydene. :)

En venn av meg som var gravid samtidig hadde også blødninger, men hadde større mengder blod enn meg. De fant ut at morkaken hadde løsnet litt. Det gikk likevel bra under svangerskapet for henne også. Så mange grunner til at man blør. Håper på det beste :)

Krysser fingrene. Fått time hos legen i dag. Har egentlig tidlig ul til onsdag, men håper jeg kan få framskyve den:) ikke noe blod i dag. Var litt brunt på papiret med en gang jeg stod opp bare. Så krysser fingrene for at det ikke er noe farlig.

Krysser fingrene for at alt er bra :)
Lille spire skal klore seg fast ;)

Liten oppdatering:) ble sendt på ul i dag. Viser seg at blødningen mest sannsynlig kom fra lettblødende slimhinner. Det viste seg at jeg er mest sannsynlig kortere på vei enn jeg trodde, og at jeg er 4+1 i dag. (Værstefall kunne det Være at fosteret hadde sluttet å utvikle seg.) Det ble tatt hcg blodprøve. Hvis det ikke blødde mer over helga får jeg ny ul til onsdag. Hvis de er I tvil da tar de ny hcg for å se stigning. Stoppet helt å blø de siste timene nå, så krysser fingrene for at alt går bra framover :)

Da satser vi på at slimhinnene stemmer da :)
Heier på spira di :)

Godt at d var slimhinnen, og at spiren har er trygg <3 jeg hadde festeblødning i 4 uke.

Er det noen som har erfaring med blødning i svangerskapet? Som det har gått bra med? Begynte å blø i kveld. Fikk 4 skikkelige krampetak i mage og rygg, men så ga det seg. Var en del blod på papiret første gang jeg tørket, nå er det bare litt. Kom noen bittesmå mørke koaguler ( like store som nålhode). Livredd for at dette går galt etter 5 år prøving :/ vet ikke hvor langt jeg er på vei grunnet manglende mens på grunn av pcos og stoffskifte.

Jeg hadde det sån heilt til uke 24 blødde mye å masse klumper kom!! Jeg har også pcos å lavt stoffskifte!! Men jenta mi er nå 4 måneder å har det strålende :-) så heier på deg at alt skal gå bra :-) :-)

Jeg hadde det sån heilt til uke 24 blødde mye å masse klumper kom!! Jeg har også pcos å lavt stoffskifte!! Men jenta mi er nå 4 måneder å har det strålende :-) så heier på deg at alt skal gå bra :-) :-)
Så godt å høres! :) er livredd for at det skal gå galt. Tok 5 år å få 1 positiv test, så vet ikke om jeg har krefter til å starte på nytt.

Så godt å høres! :) er livredd for at det skal gå galt. Tok 5 år å få 1 positiv test, så vet ikke om jeg har krefter til å starte på nytt.

Jeg forstår hva du mere, 9 år her :-) dette kommer til å gå heilt fint ;-) bare slapp heilt av å så tenker du mangen posetive tanker :-) jeg skal tenke posetive tanker for deg også :-) masse lykke til :-) å er det noe du lurer på så bare send meg ein privat melding så skal eg svare så godt eg kan :-)

Jeg forstår hva du mere, 9 år her :-) dette kommer til å gå heilt fint ;-) bare slapp heilt av å så tenker du mangen posetive tanker :-) jeg skal tenke posetive tanker for deg også :-) masse lykke til :-) å er det noe du lurer på så bare send meg ein privat melding så skal eg svare så godt eg kan :-)
Tusen takk for det!:)

Krysser fingrene for at dette går veien

Back
Topp