Legetime og ul

Lilleimagehuset

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Var på første svangeskapskpntroll i dag, ble justert to dager fram etter legens beregninger (6+7). Jeg hadde ekstreme magesmerter i starten, og nå merker jeg ingenting i magen, derfor fikk jeg henvisning til tidlig ul. Og fikk faktisk time på dagen! Så skal dit senere i ettermiddag. Føler det er dødt.. Forbereder meg på det værste, men håper på det beste :)

Lykke til! ❤️ det går nok veldig fint

Lykke til! Symptomene mine svinger også veldig. Håper alt står bra til :)

Duu, ikke stress deg opp <3 Jeg har det helt likt! Hadde masse masse murring, måtte ta paracet for å roe det, forsvunnet hos meg og, var på ul idag, alt sto tipp topp bra til , det er bare naturlig at smertene avtar :)

Det gikk veldig fint! Alt så normalt ut, og vi fikk se lille hjertet banke kjempefort :) For en lettelse! Ble justert ned til 6+3, med termin 29.juni :)

Åhh , så bra :) men er ubehaglig når man har kjent noe hele tiden, så forsvinner det :) hadde det på nøyaktig samme måte! Fikk du høre lyden?

Nei, vi fikk ikke høre noe! Fikk heller ikke med oss bilde... Men trøster meg med at jeg nå vet at alt er bra, og at vi i hvert fall fikk se hjertet slå inni den lille klumpen på 7-8mm :)

Duu, ikke stress deg opp <3 Jeg har det helt likt! Hadde masse masse murring, måtte ta paracet for å roe det, forsvunnet hos meg og, var på ul idag, alt sto tipp topp bra til , det er bare naturlig at smertene avtar :)
Fikk du høre hjertelyd? Hvor langt er du på vei? :)

8+3, ja, fikk høre hjertelyd og bilde, har lagt ut bilde i en annen post :) var virkelig gøy! Så bra alt var bra, siden jeg har hatt det likt med deg var jeg temmelig sikker på alt var bra hos deg , da du ikke hadde noen blødning :)

Back
Topp