Skravletråd :)

God kveld:)
Det glemte jeg helt i går :eek:
Skal se om jeg får det til i løpet av kvelden:)
Orker du legge ut bildet på nytt? Vanskelig å finne igjen i denne tråden:p
Hehe skjønner den :) glemte det selv i går :) skal finne bildet...

Kan man ikke ta boblebad ? :O
Hvertfall det jeg har hørt. Fant dette:

"Ved bruk av badestamp, boblebad, badstu, dampbad eller dampbadstu, klarer ikke kroppen å kvitte seg med overskuddsvarme via svetting. Dette fører til at kroppens kjernetemperatur øker, og man tror at dette kan påvirke barnets utvikling.
10 minutter eller mer med slike aktiviteter kan øke kroppstemperaturen. Ifølge den amerikanske Mayoklinikken har noen studier vist at slik overoppheting kan øke risikoen for abort og nevralrørsdefekt - alvorlige misdannelser i hjernen eller ryggmargen."

Prøver få unna noen julegaver på japanphoto:D
Er det bra å bestille fra dem?
Vurderer om noe må bestilles på egen hånd. Ikke billig å bestille fra fotograf:eek:

Ja greit å være litt obs. Vet ikke hvordan det er å kjøre med pigger hvis det for eks regner. Men jeg har selv opplevd at pigger er helt håpløst på underkjølt regn når det er småglatt på veien, uten at det er is. Men da er det vel håpløst uansett hva bilen er skodd med.

Når det regner er ikke noe problem. Enda :p ja, da tror jeg det ikke spiller noen rolle om man har pigg eller ikke. De har jo forskjellig egenskaper så må man bare velge det som man syns er best for seg selv. Jeg føler meg utrygg uten pigg :p

Hvertfall det jeg har hørt. Fant dette:

"Ved bruk av badestamp, boblebad, badstu, dampbad eller dampbadstu, klarer ikke kroppen å kvitte seg med overskuddsvarme via svetting. Dette fører til at kroppens kjernetemperatur øker, og man tror at dette kan påvirke barnets utvikling.
10 minutter eller mer med slike aktiviteter kan øke kroppstemperaturen. Ifølge den amerikanske Mayoklinikken har noen studier vist at slik overoppheting kan øke risikoen for abort og nevralrørsdefekt - alvorlige misdannelser i hjernen eller ryggmargen."
Whaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er bra

Back
Topp