Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld alle![]()
Betennelse i tannkjøttet rundt visdoms tanna, skal ta den etterhvert
Så kjedelig
Hva må du gjøre?
Hehe ser du har testet positivt ja, gratulerer!!!Ligger på sofaen og holder på å sovne
Du gjør da?
Du driver med i kveld da?God kveld![]()
Hehe skjønner denGod kveld
Det glemte jeg helt i går
Skal se om jeg får det til i løpet av kvelden
Orker du legge ut bildet på nytt? Vanskelig å finne igjen i denne tråden![]()
Kan man ikke ta boblebad ? :OUtrolig glad på dine vegne!Nå blir det ikke noe boblebad på oss. hehe
![]()
Det var igså lengeEr lenge detvi prøvde fra 2008 på denne. Har dere søkt om hjelp?
Vi er godkjent for IvfHufffår dere noe hjelp?
Ja jeg åHåper det går fort over og du slipper ha noe vondt![]()
oj, det bildet ble svææært... sorry damer....
Du driver med i kveld da?![]()
skal ikke se bort fra detEr sikkert intriger her inne å xD
Hvertfall det jeg har hørt. Fant dette:Kan man ikke ta boblebad ? :O
Jeg må ta en titt på det
Fotogaver er fint å fåPrøver få unna noen julegaver på japanphoto![]()
Er det bra å bestille fra dem?Prøver få unna noen julegaver på japanphoto![]()
Ja greit å være litt obs. Vet ikke hvordan det er å kjøre med pigger hvis det for eks regner. Men jeg har selv opplevd at pigger er helt håpløst på underkjølt regn når det er småglatt på veien, uten at det er is. Men da er det vel håpløst uansett hva bilen er skodd med.
Whaaat ? Jeg satt der 1 time i tillegg var jeg i badstu!!! Shit håper alt er braHvertfall det jeg har hørt. Fant dette:
"Ved bruk av badestamp, boblebad, badstu, dampbad eller dampbadstu, klarer ikke kroppen å kvitte seg med overskuddsvarme via svetting. Dette fører til at kroppens kjernetemperatur øker, og man tror at dette kan påvirke barnets utvikling.
10 minutter eller mer med slike aktiviteter kan øke kroppstemperaturen. Ifølge den amerikanske Mayoklinikken har noen studier vist at slik overoppheting kan øke risikoen for abort og nevralrørsdefekt - alvorlige misdannelser i hjernen eller ryggmargen."