Br jeg ikke er alene om en "sånn" mannHehe,høres nesten ut som min sambo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Br jeg ikke er alene om en "sånn" mannHehe,høres nesten ut som min sambo![]()
Har ikke hatt cravings... Ikke forrige gang og ikke nå. Det er flere ting som jeg bare ikke takler nå enn ting jeg må ha.Hvordan er matlysta deres for tida? Noen cravings?![]()
Oi! Litt spesielt! Vi skal kjøpe søskenvogn til lørdag. Tenk hvis det er snø og sånn eller dere skal i butikken? Søskenbrett funker ikke så bra på vinterføre. Det finnes mye bra på finn om det er pengene det står på. Ungen her sover fortsatt på dagen også, så vi må ha. Hun er 15 mnd nå.Gubben mener vi ikke trenger søskenvogn. Skal ha eldste på da 16 mnd hjemme i permen. Blir litt irritert av han er så naiv og tror at 1,5 åringen skal kunne gå hele veien ute. Makan!
Oi! Litt spesielt! Vi skal kjøpe søskenvogn til lørdag. Tenk hvis det er snø og sånn eller dere skal i butikken? Søskenbrett funker ikke så bra på vinterføre. Det finnes mye bra på finn om det er pengene det står på. Ungen her sover fortsatt på dagen også, så vi må ha. Hun er 15 mnd nå.
Dette bekrefter mine mistanker.Ville aldri anbefalt søskenbrett videre til noen.. Synest dette var grusomt å bruke på vinteren, spente borti det når jeg gikk tur med vognen selv om det var knutt opp
Snø?? Den var ikke jeg klar for, nei....Det snør det snør tiddelibom!![]()
Tror rett og slett ikke han tenkte så langt. Har trumfa det gjennom. Jeg krever en søskenvogn. Vet bare han synes det er så kjedelig å bruke penger på slikt. Selv om sjeldent kjøper noe barneutstyr.Oi! Litt spesielt! Vi skal kjøpe søskenvogn til lørdag. Tenk hvis det er snø og sånn eller dere skal i butikken? Søskenbrett funker ikke så bra på vinterføre. Det finnes mye bra på finn om det er pengene det står på. Ungen her sover fortsatt på dagen også, så vi må ha. Hun er 15 mnd nå.
Bra at du har fått det til. Skulle bare mangle!Tror rett og slett ikke han tenkte så langt. Har trumfa det gjennom. Jeg krever en søskenvogn. Vet bare han synes det er så kjedelig å bruke penger på slikt. Selv om sjeldent kjøper noe barneutstyr.
Hopp og Hei og god lørdag til dere alle. Hvordan er formen? Å har dere noen kjekke planer for helgen?
Her skal jeg å yngste hunden på hundefestival som blir arrangert på jobben til mannen. Blir bare 1 times tid da formen ikke er strålende, men blir godt å komme seg utfor husets 4 vegger.
Ellers har vi lite planer, så det blir deilig med en søndag hjemme med mannen imorgen![]()
Hørtes ut som ei koslig helg. Imponerende å fylle 100 år må jeg siPå lørdag var jeg på bursdag til Oldemoren til samboeren min som fylte 100 år og på søndag var jeg på babyshower til en veldig god venninne av meg som skal få en gutt![]()
Hørtes ut som ei koslig helg. Imponerende å fylle 100 år må jeg si![]()
Hehe, imponerende. Rart hvordan noen eldre har sykt god hukommelse. Sku ønska jeg og hadde det...Ja, det synes jeg ogsåHun husket til og med sist jeg møtte henne og det hadde jeg faktisk glemt. Haha
Hehe, imponerende. Rart hvordan noen eldre har sykt god hukommelse. Sku ønska jeg og hadde det...
Jeg føler jeg hadde god hukommelse før, men nå etter at jeg ble gravid går ting i glemmeboka. Har begynt å skrive ned ting. Haha. Flere som har det sånn?
I aller høyeste grad!!Jeg føler jeg hadde god hukommelse før, men nå etter at jeg ble gravid går ting i glemmeboka. Har begynt å skrive ned ting. Haha. Flere som har det sånn?
Hehe, fem var litt i tidligste laget, ja. men når man først skal holdes våken av noe, er vel ikke den lilles turnstevne det verste...Ligger på sofaen og har det egentlig riktig så fint. Jenta har turnstevne i magen og det er så koselig♥ ....hadde klokka bare vært rundt 08-09 og ikke 06.. Nå har hun holdt meg våken siden 05 og jeg har prøvd alt mulig, men får ikke sove, så jeg sto oppTror dette blir en lang, veldig lang, søndag
God morgen til dere alle
![]()