Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe godt du har kontroll35.000 innlegg er skrive i denne tråden noI tilfelle nokon lurte på det
![]()
hehe! ja nå vet vi det35.000 innlegg er skrive i denne tråden noI tilfelle nokon lurte på det
![]()
Fritidsproblem, kanskje? Hehe.. Men tal er jo spennande, legge jo merke til et så rundt tall i listene herHehe godt du har kontroll![]()
Eg veit du satt og lurte på akkurat det, Janetzhehe! ja nå vet vi det![]()
Det var mange på kort tid35.000 innlegg er skrive i denne tråden noI tilfelle nokon lurte på det
![]()
Hehe ja er jo lett å oppdageFritidsproblem, kanskje? Hehe.. Men tal er jo spennande, legge jo merke til et så rundt tall i listene her![]()
Må være synsk du!Eg veit du satt og lurte på akkurat det, Janetz![]()
Ja, på 2.5 mnd ca. Imponerande detDet var mange på kort tid
Ja, begynne nesten å lureMå være synsk du!![]()
Er det andre forum det skjer på i kveld eller?Ja, på 2.5 mnd ca. Imponerande det![]()
Omg! Du er gal!35.000 innlegg på 74 dagar faktisk. Det er nesten 473 for dag det.Nesten 20 i timen, døgnet rundt
I gjennomsnitt
FYI
![]()
Uvisst... stille no i alle fall. Første gang på veldig lenge at eg har fått beskjeden : "Du har ingen fulgte tråder som er uleste"....Er det andre forum det skjer på i kveld eller?
Hihi, har slikt å gjere når det er stille på forumetOmg! Du er gal!![]()
Måtte vel komme et vakuum etter innspurten i oktober, og pangstarten til novemberUvisst... stille no i alle fall. Første gang på veldig lenge at eg har fått beskjeden : "Du har ingen fulgte tråder som er uleste"....
forøvrig stille før stormen tenker jegMåtte vel komme et vakuum etter innspurten i oktober, og pangstarten til november![]()
Jeg skal snart i seng nå...sliten i hodetDet gjør jeg nok,, men kan ikke legge meg så tidlig.