Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ofte er jo sånt mye mer morsomt enn vanlige lekerhehe.. Men mye tilbud på nett nå om dagen da, så du finner nok noe som du kan kjøpe
![]()
Ja, alt for mye! Hun kan ikke kvitte seg med noe! Og hun husker alt hun har, så jeg får ikke sniki bort noe heller.
Hun er 6,5 år, men ikke en gang brio tre ranglen hennes får jeg rydde bort, så da er det kanskje ikke så rart at det blir mye etterhvert.
Alt skal spares på her. Til og med truser med hull i. ingenting får kastes. De hullete trusene må tas når hun er borte, for til og med de skal hun spare til egne barn.
Det værste er jo at hun nesten ikke leker med lekene sine. Hun leker mye, har alltid vært en leker, og kjeder seg aldri, men hun leker med det som ligger nærmest. Fjernkontroller, hårspenner, tomme doruller etc.![]()
Ja, og jeg er i teorien helt enig med deg, men det er ikke så enkelt i praksis. Hun kan gråte i timesvis over at vi kaster den gamle tannbørsten, eller være lei seg i ukevis over de hullete skoene vi kastet (selv om hun har fått nye og helt like).Da går det ann å gripe inn som forelder å si at nå er det alt for mye, og noe skal bort. Når du i tillegg sier at hun ikke leker med det er det jo ekstra "ille" synes jeg. Her i huset er det de voksene som bestemmer, og når vi rydder i gamle og ødelagte ting, så kaster vi uansett hva ungene måtte mene![]()
Samme her.. Har ønsket litt til jul ogsåJeg syns jenta mi har for lite! Mye er blitt for barnslig for henne, og jeg er dårlig på å handle inn nye... Skammer meg over det...Når jeg får lønn denne måneden har jeg planer om å kjøpe inn litt!