Legger merke til at mange på babysvømming, babysang ol kommer sammen med noen de kjenner. Har tatt med meg bla naboen på ting fordi hun turte ikke å dra alene. Gjør dere det? Er jo litt trist å ikke dra på ting om du ikke kjenner noen med baby el...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synd, her prater jeg alltid med masse folk i åpen barnehage. Drar 1-2 ganger i uka og alltid alene. Er ofte de samme som er der, så det er hyggelig å møte de samme flere ganger.Vi drar alltid på ting alene. Litt kjedelig for jeg opplever nesten hver gang at jeg blir sittende alene fordi vi ble med i åpen barnehage og lignende litt etter de andre. De har liksom sine egne grupper de sitter i, og er dårlige på å inkludere de som sitter alene.
Så synd, her prater jeg alltid med masse folk i åpen barnehage. Drar 1-2 ganger i uka og alltid alene. Er ofte de samme som er der, så det er hyggelig å møte de samme flere ganger.
Veldig sosialtMen jeg vet ikke hva de heter, haha. Bare prater med de likevel
![]()
Jeg har prøvd et par ganger å sette med ved siden av folk å begynne å snakke, men det tar ikke lang tid før de møter noen andre de kjenner å så går de![]()
Kjipt da :/ Du får bare fortsette å prate, så er det til slutt deg de kjenner best![]()
Sånt er kjipt!Vi drar alltid på ting alene. Litt kjedelig for jeg opplever nesten hver gang at jeg blir sittende alene fordi vi ble med i åpen barnehage og lignende litt etter de andre. De har liksom sine egne grupper de sitter i, og er dårlige på å inkludere de som sitter alene.