Drar dere alene på ting?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Legger merke til at mange på babysvømming, babysang ol kommer sammen med noen de kjenner. Har tatt med meg bla naboen på ting fordi hun turte ikke å dra alene. Gjør dere det? Er jo litt trist å ikke dra på ting om du ikke kjenner noen med baby el...

Ja, jeg drar alene og blir jo kjent med andre der. Jeg har ingen problemer med å slå av en prat med andre mødre jeg ikke kjenner. Jeg hadde ikke dratt på kino alene, men babysang osv? Uten tvil ;)

Min bestevenninne går sammen på babysvømming. Men jeg meldte meg på før henne. Så jeg hadde gått uansett:p babysang går jeg sammen med flere i barselgruppen. Jeg meldte meg først på her også og spurte om andre også ville henge seg på. Hadde fint gått alene på dette også:p men helt klart mer koselig både for meg og for mini å gå sammen med kjente:)

Jeg begynte på babysang uten å kjenne noen, ingen problem. :-)

Vi drar alene :)
Er kjekt å dra sammen med noen om det passer slik, men er også kjekt å bli kjent med nye mennesker :)

Jeg har tilogmed gått på babykino alene ;) Var fint det. Ellers går jeg ofte på babysang og åpen barnehage med de i barselgruppa.

Vi drar alltid på ting alene. Litt kjedelig for jeg opplever nesten hver gang at jeg blir sittende alene fordi vi ble med i åpen barnehage og lignende litt etter de andre. De har liksom sine egne grupper de sitter i, og er dårlige på å inkludere de som sitter alene.

Nei, kjenner ikke så mange i byen her jeg, så må dra alene eller bli hjemme.
Var på babykino alene en gang, og da var vi helt alene. Ingen andre i salen!

Spør av og til om noen andre på barselgruppa skal på de samme tingene, men jeg drar uansett om de skal eller ikke.

Babysvømming reiser jeg og mannen, ellers er jeg stortsett med andre bekjente på ting..

Vi drar alltid på ting alene. Litt kjedelig for jeg opplever nesten hver gang at jeg blir sittende alene fordi vi ble med i åpen barnehage og lignende litt etter de andre. De har liksom sine egne grupper de sitter i, og er dårlige på å inkludere de som sitter alene.
Så synd, her prater jeg alltid med masse folk i åpen barnehage. Drar 1-2 ganger i uka og alltid alene. Er ofte de samme som er der, så det er hyggelig å møte de samme flere ganger.
Veldig sosialt:) Men jeg vet ikke hva de heter, haha. Bare prater med de likevel:)

Så synd, her prater jeg alltid med masse folk i åpen barnehage. Drar 1-2 ganger i uka og alltid alene. Er ofte de samme som er der, så det er hyggelig å møte de samme flere ganger.
Veldig sosialt:) Men jeg vet ikke hva de heter, haha. Bare prater med de likevel:)

Jeg har prøvd et par ganger å sette med ved siden av folk å begynne å snakke, men det tar ikke lang tid før de møter noen andre de kjenner å så går de :p

På babysang begynte jeg alene, kjente ingen. Litt spent første gangen, men det var virkelig ikke noe problem :)

Jeg har prøvd et par ganger å sette med ved siden av folk å begynne å snakke, men det tar ikke lang tid før de møter noen andre de kjenner å så går de :p

Kjipt da :/ Du får bare fortsette å prate, så er det til slutt deg de kjenner best :D

Tja, jeg spør vel om noen vil være med på forskjellig, men om ingen kan/vil så drar jeg alene med nurket uten problem :) Synes uansett det viktigste er at han og meg gjør kjekke ting sammen :)

Er alene på babysvømming, og sammen med en veninne på babysang.. Hadde dratt alene også. :-)

Jeg drar på alt alene, kan ikke belage seg på andre. Plutselig sover ikke en baby og de må droppe ut av en aktivitet, eller er syk osv.
Alle andre er også alene så! Baby er veldig sosialt, kommer alltid i snakk med noen andre.

Kan helt fint drar på babykino alene også, men kan ikke gå på babykino med henne lengre. Det har hun blitt for stor til :(

Hun begynner på nytt babysvømmingkurs med pappaen før jul. Da skal hun gå sammen med tre andre fra barselgruppa og deres fedre, men det er mer tilfeldig...

Eg reiser gjerne på ting aleina. Har alltid vore ein veeeldig utadvendt person - iallefall i følge venniner :P

Sånt er kjipt! :(

Jeg bor på en liten plass der "alle kjenner alle", så flere i barselgruppa var bekjente tidligere. Nå har jeg vært med så lenge at jeg føler meg som en veteran ;-)
Vi har såpass oversikt over hvem som er gravide i den lille byen at vi vet hvem som kommer til barselgruppa etterhvert, så rekrutteringen begynner før de har født :-P

Back
Topp