Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så "slem" at jeg holder fast hendene hans mens jeg pusser jegÅåå tannpuss er stress for tia. Ho syns det er aller kulest å kjenne på tannbørsten med fingrene og drar den ut av munn. Vanskelig å pusse ordentlig da![]()
Jeg er så "slem" at jeg holder fast hendene hans mens jeg pusser jeg![]()
Er ikke så poppis her heller, men virker som han har begynt å skjønne at akkurat dette er noe han bare må finne seg iDa blir min helt hysterisk og begynner å hyle :O i tillegg så dytter hun ut tannbørsten med tunga![]()
Er ikke så poppis her heller, men virker som han har begynt å skjønne at akkurat dette er noe han bare må finne seg i![]()
Ja, regner med det blir noen kamper over tannpussen de neste 10 årene eller noe slikt (mener å ha lest at foreldre dkal pusse over til barna er 10-11 år?), så kan like godt starte tidlig med å vise hvem som bestemmerJa er ingen vei utenom![]()
Det samme har jeg gjort med begge ungene. Tannpuss er en av de tingene de bare MÅ finne deg i. Hyler de er det egentlig bare lettere for da gaper de ihvertfallEr ikke så poppis her heller, men virker som han har begynt å skjønne at akkurat dette er noe han bare må finne seg i![]()
Vesla her også elsker at jeg holder ting i munnen som hun kan prøve å taJeg har tannkosten min i munnen min imens jeg pusser hans, det synes han er gøy og prøver å få den ut av munnen minfår også pusse selv etterpå og leke med den, koser seg masse da
![]()
Ja, ting som tannpuss og bilsikring er slikt han bare MÅ finne seg i uten for mye dikkedarierDet samme har jeg gjort med begge ungene. Tannpuss er en av de tingene de bare MÅ finne deg i. Hyler de er det egentlig bare lettere for da gaper de ihvertfall![]()
De er erfarer jo at det er fort over og at det går greit.