Vanskelig å få høy nok aktivitet når det er så få nye og aktive tråder her inne i forhold til på desemberforumet. Også vanskelig å holde oversikt over hvor mange innlegg jeg har inne på november :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å få høy nok aktivitet når det er så få nye og aktive tråder her inne i forhold til på desemberforumet. Også vanskelig å holde oversikt over hvor mange innlegg jeg har inne på november :-/
Må en ha 50innlegg på nov før en kan på skjult her også?
Aff så kjedelig... Tar jo evigheter!Mener det er sånn ja.....
Fått svar på det jeg lurte på jegDere som ikke har fått i oktober eller som plutselig tenker at kanskje lille kommer i november i stedet for desember, er det ikke koselig å fortsette å kjase med di dere allerede kjenner??? Liksom ikke så mange dagene fra eller til??
I stedet for å bli kjent med nye og stresse etter disse 50 innleggene???
Ikke det jeg ikke ønsker nye velkomne altså![]()
Vi holder oss jo fortsatt aktive på desember. Men er litt koselig å prate med flere.Dere som ikke har fått i oktober eller som plutselig tenker at kanskje lille kommer i november i stedet for desember, er det ikke koselig å fortsette å kjase med di dere allerede kjenner??? Liksom ikke så mange dagene fra eller til??
Dere som ikke har fått i oktober eller som plutselig tenker at kanskje lille kommer i november i stedet for desember, er det ikke koselig å fortsette å kjase med di dere allerede kjenner??? Liksom ikke så mange dagene fra eller til??