Ang skjult forum:)

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har forsøkt å meldt meg inn i det skjulte forumet, men har enda ikke fått tilgang. Har skrevet 50 innlegg, skrevet meg inn på terminlisten og søkt:) hvor lang tidpleier det å Radøy man får tilgang?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer an på når tilgangsansvarlig får sjekket at du oppfyller kravene. Hun pleier å være rask :)
 
Hos meg tok det ca 5 dager, om jeg husker riktig :)
 
Okei:) er vel 3 dager siden jeg søkte, men har ikke kommet opp enda.. Får vente i spenning:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er kriteriet 50 innlegg i mnd? :) får hive meg rundt da, med UL-termin 8. desember (6. i følge egne beregninger) og modningsakupunktur fra neste uke håper jeg på fødsel i slutten av november :)
 
Er kriteriet 50 innlegg i mnd? :) får hive meg rundt da, med UL-termin 8. desember (6. i følge egne beregninger) og modningsakupunktur fra neste uke håper jeg på fødsel i slutten av november :)
Det går fort med 50 innlegg :)
 
Har du skrevet presentasjon/på terminlista etc? Ser du har svart på ''alle'' trådene her på en gang, kan hende hun sjekker litt ekstra pga at du ikke har vært jevnt aktiv en stund :)
 
Har du skrevet presentasjon/på terminlista etc? Ser du har svart på ''alle'' trådene her på en gang, kan hende hun sjekker litt ekstra pga at du ikke har vært jevnt aktiv en stund :)
Hun har vært aktiv hele veien på desember. :)
Er flere av jentene der som nå nylig har innsett at vi som har termin i månedskifte fort kan få i oktober og november så vi må spre oss litt. :p
 
Hun har vært aktiv hele veien på desember. :)
Er flere av jentene der som nå nylig har innsett at vi som har termin i månedskifte fort kan få i oktober og november så vi må spre oss litt. :p
Ah, my bad! Sikkert greit å forklare innslippsansvarlig uansett :)
 
Jeg er bare liiiite på pc for tiden... Er mye mindre på nett generelt, og blir helst mobilen i farta. Får ikke gjort noe med dem som søket når jeg er på mobil(ser dem ikke engang). Skal prøve å rote frem pc'n i kveld ;)
 
Hvordan søker man? :) Er så lenge sida jeg ble med i desember-skjultforum og der var det info øverst i forumet mener jeg å huske :)
 
Har gitt tilgang til Vestlandsjenta og *Peonella* nå ;)
 
Okei:) takk! Har ikke skjedd noe her enda, men det skjulte forumet dukker vel snart opp:) jeg ligge faktisk på føden nå, så blir nok en novemberbaby på meg ja:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg også søkt :) Jeg har skrevet meg inn på terminlista, har vært aktiv i desembergruppa siden begynnelsen av desember, og i det siste vært mer skriv her inne også :D
 
Okei:) takk! Har ikke skjedd noe her enda, men det skjulte forumet dukker vel snart opp:) jeg ligge faktisk på føden nå, så blir nok en novemberbaby på meg ja:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Kan være lurt å gå inn og ut av programmet /appen. Skal dukke opp raskt ;)
 
Oppfyller du kravene og har søkt?? Er vel første som må til før ho kan gi tilgang :)
Ja jeg har søkt :) har vært aktiv i desemberforumet siden april og vært med i skjult forum der nesten like lenge.. Har ganske mange innlegg her inne også etter hvert, men vet ikke hvor mange.
 
Back
Topp